Support

Open search

Foto opslaan in gallery

BruceH Moderator
Moderator

Heb je in de tussentijd een update geïnstalleerd? En om welk toestel gaat het precies?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Geen nieuwe update denk ik. Is nog maar een nieuw toestel, samsung A7.
BruceH Moderator
Moderator

Heeft het voorheen wel gewerkt of kamp je hier al mee sinds het begin?

---------
Signature-S10
First Poster
Tot over een week was er geen probleem. Toen drukte ik op de 3 puntjes, kwam er "afbeelding opslaan" op en stond die in de gallerij. Nu druk ik op de 3 puntjes komt "afbeelding downloaden" te voorschijn. Ik druk daarop en dan komt "afbeelding opgeslagen" te voorschijn maar ik vind die afbeelding dus nergens terug.
Ik ben ook wel een echte leek in gsm's. Maar ik weet het zeker dat het zo ging want zo had ik het aan iemand uitgelegd en die doet het nog steeds zo.
Observer

Ik heb sinds 2 dagen exact hetzelfde probleem op mijn Samsung Galaxy J3. Erg irritant aangezien ik veel afbeeldingen van Pinterest download. Erg benieuwd waar hier aan ten grondslag ligt. 

BruceH Moderator
Moderator

Apart! Bij mij verschijnt hij in ieder geval in de Galerij. Als je simpelweg een screenshot maakt, zie je hem wel terugkomen? Ik kan eventueel een meekijkafspraak inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee om een aantal instellingen na te lopen.

Maak je tevens gebruik van een SD-kaart? 

---------
Signature-S10
New Member

Bij mij ook niet S9+. Met Chrome lukt het wel..

Mss is proberen....

First Poster
Bij mij eerst ook niet S8, maar met Chrome inderdaad wel! Goeie tip!
Top Posters