Support

Open search

Foto opslaan in gallery

Apprentice

Hallo.kan iemand me helpen,het lukt me maar niet om een foto van internet te downloaden en die dan in mijn gallery op te slaan

19 ANTWOORDEN 19
Superuser II
Superuser II

Hoi Kareshi!

Als je een afbeelding lang ingedrukt houdt, dan komt er een menuutje met verschillende opties, waaronder 'afbeelding opslaan'. De afbeelding komt dan in een aparte map in je galerij, genaamd 'Download'. Als voorbeeld heb ik je avatar genomen:20180802_074330.jpg

Als je Samsung Internet gebruikt, kun je ook nog eens kiezen of je de afbeeldingen op de SD kaart wilt opslaan of op het interne geheugen. Dit kan door rechtsboven op de drie puntjes te tikken en te kiezen voor Instellingen >> Geavanceerd >> Inhoud opslaan in.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Bij mij dus niet,als ik de foto lang aanraak komt er alleen te staan ,foto delen of foto downloaden .druk ik op downloaden dan krijg ik een leuk berichtje dat het downloaden gelukt is,daarna is de foto nergens terug te vinden,niet in gallery,of documenten, 

Superuser II
Superuser II
Gebruik je Samsung Internet of een andere browser? Zou je anders eens Samsung Internet willen proberen?
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Idd, met samsung browser lukt het wel,via Google dus niet.

Superuser II
Superuser II
Google heeft inderdaad recent een aantal wijzigingen doorgevoerd, waardoor het onder andere niet langer mogelijk is afbeeldingen rechtstreeks vanuit de Google app te downloaden. Naar waar ik begrepen heb, hebben ze dit gedaan vanwege de klachten met betrekking tot auteursrechtenschendingen. Voor nu raad ik je dus aan Samsung Internet of een andere browser die je voorkeur heeft te gebruiken.
New Member

Idd ik had het zelfde probleem! Ik gebruik ook Google. Maar ik sla nu mijn foto's op door slim selecteren te gebruiken😀 en voor mij werkt dat top..😉 

First Poster

Ik heb hetzelfde voor.  Maar ik versta niet goed hoe ik naar explorer moet gaan dan.  Dus waar vind ik deze downloads terug?  Niet bij mijn downloads of afbeeldingen in bestanden.  ook niet in mijn galerij....  Die moeten toch ergens staan? 

BruceH Moderator
Moderator

Heb je al gekeken bij Mijn Bestanden?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Ja, maar ik vind ze bij bestanden ook niet terug. Tot over een week was het geen probleem. Afbeelding opslaan en stond in gallerij. Nu komt "download afbeelding". Ik klik en er komt "afbeelding opgeslagen"... maar ik vind ze nergens.
Top Posters