Support

Open search

Finder instellingen

Apprentice

Hoi,

na de s7 edge overgegaan naar de 9+ naar alle tevredenheid, echter op s7 kon ik makkelijk een app zoeken en openen, nu via finder vind ik de app wel maar kan ik deze niet rechtstreeks openen, krijg alleen de details te zien.

Heb ik iets verkeerd ingesteld ?

9 ANTWOORDEN
Superuser II
Superuser II

Hoi @fully,

Gefeliciteerd met je nieuwe S9+!

Heb je alle updates al geïnstalleerd? Het gaat dan om zowel de systeemupdates (Instellingen >> Software-update >> Updates handmatig downloaden) als om de apps in Galaxy Apps.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
Alles is up to date
Superuser II
Superuser II
Zou je eens een schermafbeelding kunnen posten van wat je dan precies te zien krijgt? Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar "Samsung Members" in Finder, zo ben ik bijna zeker dat er er geen persoonlijke gegevens gevonden worden door Finder die in de screenshot kunnen komen
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Screenshot_20190217-165749_Finder.jpg

Apprentice

Screenshot_20190217-165749_Finder.jpg

Apprentice
sorry kreeg fout melding, maar poste dus wel, zie de screenshot ik kan dus Fb niet direct openen
Superuser II
Superuser II

Helder! Dat ziet eruit als een probleem dat ik had op mijn Note9, mijn S9 had dit probleem dan weer niet. Ik heb toen via Samsung Members een foutrapport gestuurd, deze is geanalyseerd en het probleem was binnen een paar dagen met een automatische update op de achtergrond verholpen. Ik ga er dan ook van uit dat je Finder zich na een aantal dagen vanzelf "hersteld" zodat je weer je apps ermee kunt openen. Je kunt altijd ook zelf een foutrapport sturen via de Samsung Members app, je krijgt hier dan snel zekerheid over.

New Member
Ik heb hetzrkfde probleem op mijn S8+. Finder vindt sinds update geen apps.
Superuser II
Superuser II

Het kan na het installeren van de Pie update enkele dagen duren tot alles automatisch is bijgewerkt. Mocht je dit probleem langer dan een paar dagen ervaren, dan raad ik je ook aan een foutrapport te sturen via Samsung Members @Terminator-X 

Top Posters