Support

Open search

Filmen in het donker, met bijvoorbeeld een nachtlampje, maakt de camera blurry

New Member

Ik heb sinds een dag nu de samsung s9

En ik merk dat als ik film in mijn kamer met bijvoorbeeld het nacht lampje aan  dat mijn camera  mega  geblurd is, je ziet allemaal pixels en het is heel  onduidelijk,  ik heb hem al omgeruild  omdat ik dacht dat het een fout was maar het gebeurd nu gewoon weer

Is dit normaal? Ik dacht dat de samsung juist in het donker mooie beelden kon maken 

Hier is een screenshot uit een filmpje  dan kunnen jullie zien wat ik een beetje bedoel 

Screenshot_20180928-200640_Video Player.jpg

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Hey Chayenne,

Film je met de voor (selfie) camera, of de camera aan de achterkant? De camera aan de voorkant is namelijk minder goed geschikt bij weinig ligt dan die aan de achterkant.

Voor het beste resultaat film je dus met de camera aan de achterkant, en zorg je voor een aparte lichtbron in je kamer. Film dus zo veel mogelijk met een lamp aan, en zo min mogelijk met de flitser. De flitser zorgt er namelijk voor dat het licht al vrij snel door de cameralens wordt opgevangen, en dat kan een korrelig effect opleveren.

Hopelijk heb je iets aan deze tips!
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters