Support

Open search

Eerste seconde valt weg met beantwoorden gesprek (S9)

First Poster

Een raadsel, als ik een gesprek beantwoord dan valt de 1e seconde altijd weg. Mensen horen mij de 1e seconden niet.

Ik heb een andere sim kaart gebruikt, ik heb een harde reset gedaan, maar het probleem blijft.

Zelfs de reciever getest en deze is oke.

Samsung Help...! of iemand?

9 ANTWOORDEN 9
Superuser II
Superuser II
Wat bedoel je met receiver getest? Welke provider heb je? Heb je het simkaartje in een ander toestel geprobeerd?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Ik heb hetzelfde, erg irritant , ook samsung s9

First Poster

Zoals reeds aangegeven ja 2 verschillende providers, en ikzelf heb T Mobile.

*#0*# menu daar kun je de reciever van de S9 testen. ( op advies van Samsung zelf)

Nick Moderator
Moderator

Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Heb je het alleen bij inkomende gesprekken? Aangezien je aangeeft dat je een gesprek beantwoordt. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ja klopt alleen bij inkomende gesprekken.

Nick Moderator
Moderator

Vreemd .. Kun je even een telefoontje ontvangen in veilige modus, gebeurt het dan nog steeds?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Veilige modus?? Hoe zet ik die aan?

Superuser II
Superuser II

http://smsng.nl/veiligefbwc
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

No problem...;-)

Ik ben erachter wat het probleem was. De app callrecorder. Wat gebeurd er zodra het gesprek begint startte deze op waardoor het geluid kennelijk weg viel. Ik heb deze verwijderd en een andere erop gezet en dan is het probleem verholpen. Thx anayway

Top Posters