Support

Open search

Eerste indrukken van de S9 (+)

Highlighted
Superuser I
Superuser I

Als een van de velen heb ik vandaag mijn Galaxy S9+ mogen ontvangen. In mij geval ben ik overgestapt vanaf de S7... Tja dat is natuurlijk een hele stap

Eerste Indruk

De telefoon zag er futuristisch en tja... Het scherm is gewoon harstikke mooi en voelt lekker in de hand.

Schermkwaliteit

Buitengewoon goed, simpelweg best-in-class. Ik dacht dat het niet beter kon maar samsung weet mij keer op keer te verbazen.

Geluid

Oke... Dit is het meest verbazingwekkende onderdeel, ik ben op dit moment serieus van plan om het boxensetje op mijn bureau te vervangen met mijn telefoon (Zegt genoeg ). De geluidskwaliteit is bovengemiddled goed. Het kan natuurlijk niet op tegen een surround set maar dat is natuurlijk een klasse op zich

Initial Setup (Migratie van de S7)

Dit is nog een puntje waar samsung aan mag werken, bij voorkeur wil ik gewoon mijn hele configuratie over nemen

Snelheid

Onder de moterkap is alles ook tip-top in orde. Zowel qua rekenkracht als netwerksnelheid.

Bixby

Leuke app maar kan beter.... Of bixby moet mij nog beter leren kennen of ik moet bixby beter leren kennen... Daarnaast spreekt bixby geen nederlands

AR-Emoji's

Leuke extra optie waar ik lekker mee heb zitten te spelen Ik denk dat ik hier nog veel gebruik van ga maken

Unlocken

Gaat erg makkelijk met facial recognition in combinatie met een iris scan

Perfectie

Naderhand van mijn eerste indruk is de Galaxy S9+ nagenoeg perfect en vindt ik de telefoon de meest complete telefoon die nu op de markt is

Wat zijn jullie ervaringen met de S9(+) zo ver? Ik ben nog niet toe gekomen aan de camera maar eerlijk gezegd... Kan ik absoluut niet klagen (En geloof mij! Ik probeer juist iets te vinden om over te klagen).

.

24 ANTWOORDEN 24
Apprentice

Mooi toestel,

Heb de overstap gemaakt van een iphone 6s+

Zeker de moeite waard, enkel tijdens het scrollen opent hij ongevraagd  dingen, verder ++++ 

Observer

Vandaag ook  'unpacked'  

Al jaren koop ik voor prive en op de zaak alles van Samsung, tabletsm telefoons, LED schermen tot aan de koelkast toe. Nu eerste S9+ binnen en uitgepakt................wat een teleurstelling!!  Ongeacht de Europeese richtlijn verzint Samsung en nieuwe aansluiting voor het opladen.............in de loop van de tijd gekochte originele Samsung opladers kun je dus gelijk weggooien!!  Grrr.  Wie verzint er nu zoiets!!  En als dat nu gecommuniceerd was!!??  Nee hoor, zelfs op de helppagina van S9+ staat dat je kan opladen met een usb kabel.......................niet dus. Ik verwacht dus veel defecte S9 toestellen want zelfs de helpdesk zegt 'nee hoor kan wel hoor'..............dit valt me zo enorm tegen.............

Apprentice

Kom ik net van de winkel en een lader gekocht voor in de wagen, heb ik hetzelfde probleem :smileyindifferent:
Daar sta je dan..

Superuser I
Superuser I

Eigenlijk heeft Samsung geen nieuwe aansluiting bedacht maar de nieuwe standaard geïntroduceerd (Als een van de latere trouwens...), de oude microUSB is een beetje op z'n afgang in verband met de volgende redenen:

1: Technische beperkingen (Snelheid)
2: De poort gaat te snel kapot omdat mensen de kabel er verkeerd inrammen (het gebeurd...)
3: Microusb ondersteund voor beeld, bijvoorbeeld ook voor beeld (Deze functie wordt o.a. gebruikt voor dex). Het is dus niet alleen een lader

Om deze reden heeft de markt de USB Type-C standaard bedacht, samsung is een van de latere partijen die dit geïntroduceerd heeft. Het voordeel is wel dat USB-C de vervanger is voor de USB die wij nu kennen.

Op de lange termijn ben ik er van overtuigd dat de telefoon hier minder snel van kapot gaan en dat het meer mogelijkheden bied, dus ik ben een voorstander

In principe kan je er een adapter tussen stoppen zodat de oude USB-functionaliteiten nog volledig bruikbaar zijn. Samsung heeft deze ook in de doos mee geleverd

First Poster

😊 HAPPY ... van de S8 over naar de S9, ziet er mooi uit, tot nu toe dik tevreden, alleen het filmen in de slow stand kom in nog niet helemaal uit, ik krijg dan erg donker beeld en kan de filmpjes na 1 keer gelukt in verschillende niet meer aanpassen ... even uitvogelen dus nog...

Superuser I
Superuser I

Hoi Saar,

Probeer eens de camera optie aan te zetten, dan gaat ie licht geven wanneer je de camera aan zet

Gezien mijn gezondheid kom ik op dit moment weinig buiten, anders had ik flink wat foto's gemaakt

Pathfinder

Alles via de cloud overgezet vanaf mijn S6. Ging prima en snel. 

Ben zeer tevreden over de S9+. Heb er alleen een aantal voor mij overbodige Samsung apps afgehaald. Alles werkt prima en snel. 

Ik mis wel mijn blauwe lampje van de S6 als er een bericht is. 

Explorer

Ik heb nog wat toe te voegen. Als ik een spel speel (bv Clash Royale) dan hapert de s9 heel af en toe. Je kan geen slomo maken als je ook maar een beetje trilt, de telefoon moet helemaal stil staan. Daarnaast vind ik de kwaliteit van de camera erg tegenvallen, is niet beter dan de iphone 6s. Ook de nieuwe tests met de s9 laten zien dat zelfs de s8 sneller is en een betere accuduur heeft. Ik ben erg aan het twijfelen of ik de telefoon ga inleveren.

=============================================
Samsung S9 - Volgende keer met dubbele camera graag!
Pathfinder
Hoi Teazy,
De S9+ heeft een dubbele camera, grotere accu, ...... !
Top Posters