Support

Open search

Contacten kwijt

OPGELOST
Navigator

Mijn vrouw is van een Galaxy S7 naar een Galaxy S9 gegaan. Nu is ze al contacten kwijt. Die zitten in haar Outlook account. Haar Outlook mail kan ze wel lezen, maar de contacten worden maar niet gesynchroniseerd. Hoe kan dat?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Navigator

Gevonden! Moest in de Outlook app zelf het synchroniseren van contacten nog aan zetten. Vreemd... Had verwacht dat het genoeg zou zijn het account toe te voegen aan de telefoon en in de contacten app te selecteren dat ook dat account gebruikt moest worden voor contact synchronisatie.

5 ANTWOORDEN 5
Navigator

Gevonden! Moest in de Outlook app zelf het synchroniseren van contacten nog aan zetten. Vreemd... Had verwacht dat het genoeg zou zijn het account toe te voegen aan de telefoon en in de contacten app te selecteren dat ook dat account gebruikt moest worden voor contact synchronisatie.

Nick Moderator
Moderator

Ah, fijn dat jullie het al gevonden hebben! Veel plezier met de S9

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Navigator

Alleen werkt om de één of andere reden haar mail nu niet meer. Als ze de Outlook app gebruikt werkt alles prima, maar zodra ze haar Samsung mail app opent staan de mails er wel, maar zodra ze er één opent blijft deze maar laden zonder de inhoud te laten zien. En ook nieuwe mails synchroniseren werkt al uren niet meer.

Ik heb het mailaccount al verwijderd en weer toegevoegd. Zelfde resultaat.

BruceH Moderator
Moderator

Dan lijkt het aan de app te liggen. Heb je gecontroleerd op updates via Galaxy Apps? 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Navigator

Tijdens het controleren van de instellingen zag ik inderdaad een update. Ik heb geklikt op "Nu bijwerken". Dat hielp niet. Daarná heb ik pas haar account verwijderd en weer toegevoegd.

Top Posters