Support

Open search

Clear view cover S9 werkt niet

OPGELOST
Apprentice

Ik heb sinds kort de S9 met de clear view cover. Sinds de laatste 2 beveiligingsupdates werkt de cover niet meer. De display van de telefoon blijft aan en reageert niet op het sluiten van de cover.

Herkent iemand dit? En @Samsung wordt dit probleem nog verholpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Daan,

Wat apart! Hier doet de cover het na de updates nog wel, dus waarschijnlijk is er een foutje ingeslopen na het updaten en ligt het dus niet aan de update zelf. Heb je al gecontroleerd of alle instellingen onder Instellingen >> Geavanceerde functies >> Accessoires goed staan? En heb je de cover er al eens afgehaald, het toestel opnieuw opgestart en er vervolgens weer opnieuw opgedaan? Anders raad ik je aan een reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
57 ANTWOORDEN 57
Superuser II
Superuser II

Hoi Daan,

Wat apart! Hier doet de cover het na de updates nog wel, dus waarschijnlijk is er een foutje ingeslopen na het updaten en ligt het dus niet aan de update zelf. Heb je al gecontroleerd of alle instellingen onder Instellingen >> Geavanceerde functies >> Accessoires goed staan? En heb je de cover er al eens afgehaald, het toestel opnieuw opgestart en er vervolgens weer opnieuw opgedaan? Anders raad ik je aan een reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren: http://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-op...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
New Member
Hoi Daan, bij mij doet de Clear View Cover het prima en ook na de laatste updates.
Apprentice

Helaas werkte de fabrieksinstellingen terug zetten ook niet. Na een paar dagen werkte de clear cover ineens wel. Om onverklaarbare redenen. Helemaal blij.

Tot vanochtend. Ook weer vanuit het niets weer dezelfde kuren bij de clear cover. Ik snap er niks van!

First Poster

Mijn clear cover werkt ook niet meer en bij de instellingen > geavanceerde functies > staat bij mij geen accesoires??? 

BruceH Moderator
Moderator

Heb je de tip van @KevinW al geprobeerd? @Natas

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Observer

Hallo,

Ik heb dit probleem sinds vanmorgen ook na een update. Ik kan onder de instellingen ook niks vinden met betrekking tot accessoires.

Ik heb ondertussen het gebruikelijke ''aan-uit'' gedaan en een fabrieksreset en het werkt nog steeds niet.

Ben benieuwd wat dan wel zou kunnen werken.

Observer
Ondertussen is de cover uit zichzelf weer gaan werken. Heb de telefoon even uit de cover gehaald en daarna er weer in gedaan en toen werkte het weer zoals het hoort.
Apprentice

Ik heb helaas nog niet de oplossing gevonden. Bij mij werkt de clearcover het ene moment wel en daarna weer niet. Dit kan per uur of per dag verschillen.

Helaas het merendeel van de tijd een clear cover die niet werkt!

Erg jammer voor zo'n 'high end' toestel en duur hoesje.

Ik hoop dat Samsung hier wil induiken. Wat mij betreft wil ik mijn toestel hiervoor wel tijdelijk beschikbaar stellen.

BruceH Moderator
Moderator

Ervaren jullie ook issues in de veilige modus

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters