Support

Open search

Clear view cover S9 werkt niet

First Poster
Hoi, dank je wel voor de tip geprobeerd maar werkt niet helaas. Moet de telefoon aan of uit? NFC aan of uit?
First Poster

Hoi,bedankt voor de tip! Nog niet gelukt helaas.

Moet de telefoon aan of uit? NFC aan of uit?

Dank je wel. 

Apprentice

Hi Mennotje,

Ik had de telf aanstaan, NFC aan, ca. 50% geladen, uit de cover gehaald en toen opgeladen tot boven de 80%.

Daarna aan de lader gehouden, telf in cover geplaatst en toen de cover gesloten. 

Ik hoop voor je dat het lukt, maar zoals je aan alle posts ziet; wat bij de 1 werkt, werkt bij de ander niet. Geen peil op te trekken en erg frustrerend.

Succes!

First Poster

Dank je wel .

Observer
Sluit de S9 zonder cover aan op de USB oplader en laad voor tenminste 80% op. Dan, terwijl de S9 nog aan de oplader zit, de cover aanbrengen en sluiten.

Alle andere oplossingen werkten niet maar deze werkte wel bij mijn Note9.
Cover werkte niet meer na een val van het toestel.
Explorer

EvertJan:

als deze oplossing bij jou werkt: prima.

Maar mijn toestel was niet gevallen........

Ik heb sinds ongeveer 2 mnd. een nieuw sub- én een moederbord. In de garantie door Samsung vervangen.

En die oplossing was de enige oplossing, tot mijn grote tevredenheid.

m.vr,gr, Bert

Apprentice

Hi EvertJanL en beubert42,

Mooi dat het met een nieuw sub- en moederbord is opgelost. Dat kan ik nog steeds proberen, want nog steeds valt m'n cover bij tijd en wijle uit. Spontaan, als ik 'm gewoon neerleg of open en sowieso na iedere update. 'M'n' tip werkt wel iedere keer om de cover weer zichtbaar te krijgen, dus daar doe ik 't maar mee.

Highlighted
Explorer
Hai, Sallizzious
Ik heb een telefoon met cover gekocht, ervan uitgaande dat dit naar behoren werkt.
Na 3 maanden het goed gedaan te hebben, kwam er storing in de genoemde apparaten.
Dit is door Reparatie-winkel, met Samsung-garantie, uitgevoerd en probleem opgelost.
Ik had er geen zin in om elke keer af te wachten: doetie t weer of niet? Nu was er nog garantie op. En géén problemen meer
met de combinatie....
Top Posters