Support

Open search

Clash royale en S9

Highlighted
Explorer

Hallo Clashers,

Hebben jullie ook last van haperingen van zo'n 0,5s in het spel Clash Royale? In elke match heb ik deze haperingen minimaal 5x per game. Aan mijn internet ligt het niet, die is snel en de verbinding is ook goed. Ook bij vrienden heb ik dit probleem. Als ik een herhaling bekijk van een match (random of van mezelf), dan zijn er geen haperingen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

=============================================
Samsung S9 - Volgende keer met dubbele camera graag!
10 ANTWOORDEN 10
BruceH Moderator
Moderator

Hey @Teazy!

Zelf speel ik niet meer, maar op de S8 heb ik hier geen problemen mee gehad. Heb je de app simpelweg al eens opnieuw geïnstalleerd?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Explorer

Ja heb ik al geprobeerd, er is nog geen enkel gevecht geweest in clash royale waarbij er geen haperingen zijn. Zit er echt aan te denken om dat ding weer in te leveren, heb nog en paar dagen om te besluiten.

BruceH Moderator
Moderator

Als je dit niet met andere apps ervaart, lijkt het mij te liggen aan de app.

Als je hem al opnieuw hebt geinstalleerd kun je eventueel nog de gegevens wissen bij Instellingen -> Apps -> Clash Royale -> Opslag. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Explorer

De andere apps zijn niet zo afhankelijk van de spelers die een move maken. Bij clash royale heb je 2-4 personen in hetzelfde gevecht die kaarten spelen. De game moet dus constant up-to-date zijn en gespeelde kaarten direct laten zien. Misschien kan de GPU van de S9 dit niet aan of wellicht de CPU niet. 

Nick Moderator
Moderator

Het lijkt me sterk dat de hardware de game niet kan draaien, zeker als bijvoorbeeld een S8 (en bijna alle andere nieuwe smartphones) er geen problemen mee hebben. Het kan er wel mee te maken hebben dat de game nog niet goed draait op de nieuwe CPU, dus dat zij een update moeten uitvoeren. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Op Amerikaans forum heeft iemand het spel gespeeld voor me en die had er geen problemen mee.

Nick Moderator
Moderator

Kan een Snapdragon vs Exynos issue zijn? Dit is de enige reden, die ik kan verzinnen, waarbij een Europees toestel issues heeft en een Amerikaans toestel niet. 

---------
Signature-S10
Explorer

Zat ik ook aan te denken ja, achja heb besloten de telefoon terug te brengen en het te proberen met een nieuwe. Als het dan nog niet werkt, is het voor mij einde android.

Nick Moderator
Moderator

Dat is jammer om te lezen, Teazy. Maar uiteindelijk een keuze die je natuurlijk kunt maken. 

---------
Signature-S10
Top Posters