Support

Open search

Cashbackactie S9 - beperkte lijst van steden

OPGELOST
Apprentice
  1. Ik probeerde het formulier in te vullen voor de cashback bij de aankoop van een Galaxy S9.  Bij het invullen van de plaats van de winkel waar de aankoop gebeurde, stopt deze lijst bij Sint-Agatha-Berchem.  Ik woon in Sint-Truiden en zou het formulier voor de cashback dringend willen in orde brengen.  Kan u voor een oplossing zorgen ?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Beste,

Ik had ondertussen een zéér vriendelijke medewerkster aan de lijn bij Samsung.  Zij adviseerde me om het formulier aan te vullen met een willekeurige stad die wel in de lijst voorkomt.  Zij zou, bij het binnenkomen van mijn registratiemail, de stad aanpassen naar onze woonplaats.  

5 ANTWOORDEN 5
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Ann70,

Heb je het toestel in Nederland gekocht? Ik zie namelijk geen promotie in België voor de S9 met een cashback.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Er loopt een cashbackactie/recyclagepremie van 1 tot 31 januari 2019 in België op de aankoop van een S9 of S9+.

BruceH Moderator
Moderator

Waar heb je hem precies gekocht? Sommige winkels hebben namelijk een eigen inruil-platform.

---------
Signature-S10
Apprentice

Beste,

Ik had ondertussen een zéér vriendelijke medewerkster aan de lijn bij Samsung.  Zij adviseerde me om het formulier aan te vullen met een willekeurige stad die wel in de lijst voorkomt.  Zij zou, bij het binnenkomen van mijn registratiemail, de stad aanpassen naar onze woonplaats.  

BruceH Moderator
Moderator

Alright! Mocht je mijn hulp nog nodig, hebben, dan weet je mij te vinden.

---------
Signature-S10
Top Posters