Support

Open search

Cashback nog steeds niet uitbetaald

OPGELOST
First Poster

Op 24 januari is 2613375 goedgekeurd en nog steeds geen uitbetaling... het is altijd wel gezeik bij Samsung. Zou fijn zijn als het een keer goed zou gaan.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Edit:

Net op het moment van posten, zie ik een bericht vanuit webcare binnenkomen. Als het goed is heb je gisteren een email gekregen waarin staat dat er verwacht wordt dat het geld in week 12 wordt overgemaakt. Er is helaas een vertraging in het verwerkingsproces opgelopen.

Je registratie is dus goedgekeurd. Je hoeft nu alleen nog af te wachten.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Hoi @Rr28,

Het is inderdaad frustrerend dat je je cashback nog niet hebt. In principe staan er 6 weken voor uitbetaling na goedkeuring van een cashback, dat zou pas morgen zijn. Ik ga dit topic desalniettemin voor je doorzetten naar Samsung webcare. Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Nog steeds geen antwoord gehad. Ik neem aan dat jullie uiterlijk morgen het geld overgemaakt zullen hebben. Wat gebeurt er in het geval dat jullie je niet aan je eigen voorwaarden houden? Wat voor compensatie kan ik dan verwachten? Ben namelijk al zes weken bijzonder druk met dit gedoe, terwijl het makkelijker op te lossen is.

Superuser II
Superuser II

Edit:

Net op het moment van posten, zie ik een bericht vanuit webcare binnenkomen. Als het goed is heb je gisteren een email gekregen waarin staat dat er verwacht wordt dat het geld in week 12 wordt overgemaakt. Er is helaas een vertraging in het verwerkingsproces opgelopen.

Je registratie is dus goedgekeurd. Je hoeft nu alleen nog af te wachten.

First Poster

Nog steeds gee  betalin gehad en geen antwoord vanuit Samsung. Jeetje wat laf zeg...

Superuser II
Superuser II

Heb je je e-mail inmiddels al gecontroleerd? Want zoals eerder aangegeven heb je daar bericht van Samsung gehad.

Het is nog geen week 12, dus inderdaad: je hebt nog geen betaling gehad.

Top Posters