Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback nog niet ontvangen na aankoop Galaxy S9 in februari

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2019 03:59 PM)
507 Weergaven
GVN96
Student
Opties

Goedemiddag,

 

Ik heb begin januari een Samsung Galaxy S9 gekocht i.c.m. een abbonnement. Op dit moment was er een cashbackactie waarbij ik €100 retour zou krijgen na het invullen van een online formulier van Samsung. Alleen heb ik dit bedrag drie en een halve maand nog steeds niet ontvangen.

 

Kan iemand mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
NadiaS
Supervisor
Opties

Ik heb het voor je nagekeken en de winkel van aankoop was niet goed zichtbaar op de aankoopbon, daarom was hij afgewezen. Er is hierover een mail verstuurd naar jou op 6 februari. Ik heb het nogmaals voor je nagekeken en de naam van de winkel staat er wel op, mijn excuses hiervoor. We gaan de promotie goedkeuren en dan wordt het bedrag zo snel mogelijk naar jou overgemaakt 😉


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat duurt aardig lang inderdaad. Heb je ervoor geregisteerd, heb je hier een email over ontvangen en zo ja, heb je het registratienummer in deze mail? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
GVN96
Student
Opties

Ik heb op 3 februari een mail ontvangen waarin stond dat ik binnen twee weken kreeg te horen of mijn ingestuurde gegevens aan de voorwaarden voldeden. Deze tweede mail heb ik tot heden nooit ontvangen. 

 

Mijn registratiecode: NLD725707491272

Gekocht via de webshop van Tele2 op 01-02-2019

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Bedankt! Onder welke naam staat de registratie?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
GVN96
Student
Opties

Naam verwijderd i.v.m. mijn privacy en het probleem is afgehandeld

0 Likes
Oplossing
NadiaS
Supervisor
Opties

Ik heb het voor je nagekeken en de winkel van aankoop was niet goed zichtbaar op de aankoopbon, daarom was hij afgewezen. Er is hierover een mail verstuurd naar jou op 6 februari. Ik heb het nogmaals voor je nagekeken en de naam van de winkel staat er wel op, mijn excuses hiervoor. We gaan de promotie goedkeuren en dan wordt het bedrag zo snel mogelijk naar jou overgemaakt 😉


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
GVN96
Student
Opties
Bedankt voor uw hulp.
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Graag gedaan! 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes