Support

Open search

Cashback actie

First Poster

@Inaatje  schreef:

Grappig en vandaag kreeg ik de o zo bekende email met daarin aangegeven dat het 3 weken verzet is. Ik vind dit maar raar hoor. Ongelovelijk ook. Waarom doen jullie zulke acties als jullie het toch niet waar kunnen maken? Met binnen 6 weken krijg je het bedrag terug?

En ook ik een email . 3 weken zeker uitgesteld. Fijn zo'n actie zeg!! En dat terwijl ik er echt met smart op zit te wachten. Gatver wat ontzettend vervelend is dit zeg!! Schande!

First Poster

Ja echt aso!!! Kunnen we hier geen actie ondernemen of iets? Ik ga dit wel laten uitzoeken. 

First Poster
Ik krijg te horen dat ik opnieuw het goedkeuringsproces in ga?

- Binnen twee weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen zes weken het retourbedrag op het door jou opgegeven rekeningnummer.

In december was dit al goedgekeurd. Wat een gepruts bij Samsung
First Poster

Hoi, kun je dit voor mij ook eens nachecken aub? Ik vind dit ook heel vervelend, ik moet 400 euro zelfs terug krijgen. mijn emailadres is blendi@live.be

First Poster

Dit is echt een schande,  oplichterij vind ik. 

BruceH Moderator
Moderator

@blendi0930, jouw geld komt eraan, maar zoals je wellicht al weet, heeft de uitbetaling enige vertraging opgelopen.

@Robin1995, ik zie het inderdaad. Zelfde geldt voor jou, de uitbetaling enige vertraging opgelopen. We hebben nog geen zicht op wanneer je het geld precies kunt verwachten helaas.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik ben het helemaal met je eens. Zeker oplichterij!!! Met hun wegens groot succes..wat voor succes als je het niet eens kan uitbetalen. 

First Poster

Hoelang moet ik hier op wachten? Moet ik ook nog 6 weken terug wachten of kun je me gerust stellen aub?

BruceH Moderator
Moderator

@blendi0930, heb je het registratienummer voor mij?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Is mijn email adres ook goed? 

Top Posters