Support

Open search

Cashback actie

Apprentice
registratienummer 2579135
Apprentice
Bruce, waar wil je precies naar kijken gezien er toch weer een antwoord gaat komen als nog even geduld....

Je kunt zelf niets storten en de goedkeuring heeft ze al.
BruceH Moderator
Moderator

Ik verzamel de registratienummers, deze zet ik vervolgens door naar Samsung. Daarnaast zag ik dat een aantal klanten gisteren de betaling hebben ontvangen, dus dat wilde ik ook nagaan.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice
Die registratie nummers moeten ze toch al hebben? Met andere woorden, als mensen een mail krijgen dat ze over 8 weken uitbetaald krijgen en het gebeurd niet, wat ga jij hier dan nog aan veranderen, behalve mededelen, nog even geduld?

Niets lijkt me.
BruceH Moderator
Moderator

Ik ben hier om te helpen en probeer ervoor te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk zijn geld krijgt.

Naarmate er meerdere meldingen binnenkomen, kaart ik dit hogerop aan, wie weet dat zij wel iets kunnen betekenen of het proces kunnen versnellen.

---------
Signature-S10
Apprentice
Ik begrijp wel dat je wilt helpen maar de vraag is in hoeverre dit mogelijk is, want tot nu toe heb ik daar vrij weinig van gezien ( jullie invloed erop )

Er melden zich hier mensen die een goedkeuring hebben gehad en vervolgens aangeven dat ze het geld niet in de beloofde termijn ontvangen hebben. Vervolgens worden aan deze mensen hen registratienummer gevraagd, en krijgen daarna te horen Ja nog even geduld... dan denk ik van ja het zelfde verhaal weer.....

Ik zie daar de hele toevoeging er niet van in. Ik denk ook niet dat er gewacht hoeft te worden op meerdere meldingen want er zijn al meerdere voorbeelden zat, en dan bedoel ik niet alleen op dit fora meer echt heel hele hoop meer waar het klachten regent over de afhandelingssnelheid en beloofde afspraken die niet nagekomen worden.

Als er op dit moment nog steeds geen besef is bij Samsung dat dit echt niet kan en het op dit moment nog niet hogerop is aangekaart gaat er echt iets gruwelijk mis intern.
BruceH Moderator
Moderator

Of het helpt, weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis. ;-)

---------
Signature-S10
First Poster

Hoi Bruce

zou je het ook voor mij willen nagaan? Ook ik heb meerdere keren een “verlengingsmail” gehad van samsung.. maar t geld komt maar niet...

registratienummer is

2577174

alvast bedankt!!

BruceH Moderator
Moderator

@HCHC, Ik zie dat er nog niets is uitbetaald inderdaad, ik heb hem doorgezet. 

---------
Signature-S10
First Poster

Wil je voor mij ook een blik werpen? Regnr 2580668.

mvg

Ronald

Top Posters