Support

Open search

Cashback actie

BruceH Moderator
Moderator

Voor jou geldt hetzelfde als hierboven, ik heb hem doorgezet.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Ach ja , zojuist deze mail ontvangen ???

Maar het begrip waarom het zo lang duurt en geduld is inmiddels ver te zoeken ...

Hartelijk dank voor de mail. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat jij de cashback nog niet hebt ontvangen. Voor deze vertraging bieden wij onze excuses aan. Helaas moeten je meedelen dat de precieze datum van overmaking nog niet bekend is. Wij doen er alles om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Je ontvangt een bericht zodra het geld zal worden overgemaakt. Wij hopen op je begrip en vragen je vriendelijk om nog enig geduld.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.  

First Poster

Ik heb zo een vermoeden dat ik deze week de tweede mail met deze strekking ga krijgen. Onverwacht succes. Deze acties gaan al gewoon stelselmatig mis. Of nee. Dat moet je anders zeggen. Samsung past deze tactiek al langer toe  en steeds is men "verrast door het succes van de actie". 

Apprentice

Jippie .. wij hebben de 100 euro op onze rekening . @BruceH  dus voor ons hoef je niet meer wat te doen ...

Highlighted
BruceH Moderator
Moderator

Top!

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik heb 28 februari de mail ontvangen dat ik de € 100,- binnen enkele dagen op mijn rekening zou krijgen. Het stond er diezelfde dag al op! Ik heb dus geen klachten over deze actie. Ik ben er prima over geïnformeerd en het geld stond dus binnen 6 weken na aankoop op mijn rekening.

First Poster

2493050

In november aangemeld. Geld had in week 2 op mijn rekening moeten zijn. Ondertussen leven we bijna in week 11. Vijf keer de klantenservice gebeld, viermaal een afspraak die Samsung niet heeft nagekomen en het is drie maal doorgezet. 

Zo onprofessioneel. Voor mij geen Samsung meer.

First Poster

Ik heb geen enkel bericht van jullie ontvangen dus ging ervanuit dat het goed zat. Tot op heden nog geen cashback ontvangen.

First Poster

Hoi Ik heb 27 januari een verzoek in gedient er ik heb nogsteeds geen geld ontvangen. Kunnen jullie mij hierbij verder helpen?

Ik kan ook geen goedkeurings mail vinden...

Groeten

Tim Moderator
Moderator

@Michelsmissen Heb je het registratienummer voor mij? Dan kan ik een kijkje voor je nemen in ons systeem.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters