Support

Open search

Cashback actie

First Poster
Hallo, Hierbij mijn historie: 24-11-2018 -> (Week 47) Gekocht en documenten ingediend 13-12-2018 -> (Week 50) Deelname Goedgekeurd 14-01-2018 -> Week 5 Retourbedrag gepland 04-02-2018 -> Week 8 Retourbedrag gepland 15-02-2018 -> (Week 7) Retourbedrag ontvangen Groeten.
Highlighted
First Poster

Ik heb daarnet nog eens de vraag gesteld aan Samsung omdat er deze week zou moeten gestort worden. Als ik deze week mijn geld niet ontvang zal ik verdere stappen ondernemen en meld ik dit aan Test-Aankoop 

Apprentice

Zijn er nog mensen die iets ontvangen hebben deze week ?

Apprentice
Of deze week
First Poster

Gisteren stond het na veel deigementen eindelijk op mijn rekening. 1 ding staat vast: NOOIT MEER!

Apprentice
Ik denk dat je dreigementen weinig uithalen en dat je gewoon " aan de beurt " was. Maar nooit meer geldt denk ik voor velen.

Zeer slechte reclame van Samsung, iedereen kan denk ik uitgaan van een doorlooptijd van 12 weken, alles eerder is een bonus.
Apprentice

Zou je er wel bij willen zetten wanneer je de goedkeuring hebt gehad ( mail ) 

First Poster

Bevestiging 30/11

15/01 de melding gekregen dat er in week 5 zou gestort worden

05/02 opnieuw de mail ontvangen (eind week 5) dat er pas in week 8 zou gestort worden

toen ik vorige week (week 8) via messenger om confirmatie vroeg kreeg ik bericht dat er pas in week 10 zou gestort worden

ik ben mijn beklag beginnen doen op twitter met de nodige hashtags en wonder boven wonder hebben ze gisteren uiteindelijk gestort. is het toeval of niet, geen idee. 

Apprentice

Ach ja op 11 januari de goedkeuring gekregen .. Ik zou vorige week het geld op mijn rekening moeten hebben .. op 12 februari een mail gekregen , wegens groot succes gaan we het niet halen je op tijd te betalen .. de uitbetaling vindt een week later plaats ??? en nu blijft het stil ... erg jammer dit ... Vooral als je het geld goed kunt gebruiken ...

Dus Samsung wordt eens wakker en ga dat geld eens storten .....

BruceH Moderator
Moderator

@jeanet3, heb je een registratienummer voor mij? Dan kijk ik even hoe het ervoor staat.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters