Support

Open search

Cashback actie

First Poster

Nou. Nadat ik begin de middag een smsje kreeg dat binnen een week het geld op mijn rekening zou staan is het zojuist gestort op mijn bankrekening. 

First Poster

Dat is mooi voor jou maar ik heb nog steeds niks gezien zoals een sms of e-mail dat het gestort wordt.

First Poster

Ik heb het ondertussen op mijn rekening staan! 

Apprentice

Yessss! Ik heb het ook op mn rekening staan! 🎉

Highlighted
Apprentice

Ik ook! Top, ook weer opgelost :-) 

Apprentice

Nu de velen anderen nog

Nick Moderator
Moderator

Ik zou het niet zien als zeuren, want uiteindelijk wil je natuurlijk gewoon het geld. Fijn dat er een aantal zijn die het hebben ontvangen! We zijn er écht nog hard mee bezig, dus ook voor de personen die het nog niet hebben. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

In november ingediend, momenteel nog niets ontvangen. 

Vandaag voor de vijfde keer met de klantenservice van Samsung gebeld. Volgens mevrouw wordt dit intern doorgezet maar wilt dit niet schriftelijk bevestigen. Ze zei ook dat er nog niets is doorgezet, terwijl haar collega´s hebben aangegeven dit wel gedaan te hebben en er is meerdere malen beloofd dat ik het geld al gestort zou moeten hebben. 

Wat onprofessioneel. Voor de eerste keer overgestapt van Apple naar Samsung, maar ik had echt niet verwacht dat de service zo slecht is. 

Bosch keert een cashback actie binnen drie werkdagen uit, waarom kan Samsung het niet binnen drie maanden?

First Poster

In november ingediend, momenteel nog niets ontvangen. 

Vandaag voor de vijfde keer met de klantenservice van Samsung gebeld. Volgens mevrouw wordt dit intern doorgezet maar wilt dit niet schriftelijk bevestigen. Ze zei ook dat er nog niets is doorgezet, terwijl haar collega´s hebben aangegeven dit wel gedaan te hebben en er is meerdere malen beloofd dat ik het geld al gestort zou moeten hebben. 

Wat onprofessioneel. Voor de eerste keer overgestapt van Apple naar Samsung, maar ik had echt niet verwacht dat de service zo slecht is. 

First Poster

Eindelijk mijn cashback gehad vanmiddag mail en nu mijn 300 euro binnen.Tevreden maar volgende keer toch maar 2 keer nadenken om het weer te doen  👍☺☺

Top Posters