Support

Open search

Cashback actie

First Poster

Ook hier 2 maanden geleden en deze week zou het verwerkt worden. Zojuist een bericht gestuurd via messenger, ben benieuwd wat we daar te horen gaan krijgen! 

First Poster
Nou dames en heren, reactie gehad.. surprise surprise, week 8 word het betaald... dus WEER 2 weken later! 
Apprentice

Dat meen je niet! Ben benieuwd... Nog even en de 2 jaar zijn weer om en kunnen we weer een nieuwe telefoon aanschaffen 😂

Apprentice
Precies!
First Poster

Ja precies dat! Laten we hopen op 3 maal scheepsrecht!

Highlighted
First Poster
Ik heb ook gewoon mijn 2 kaarten voor het Rijksmuseum NIET ontvangen maar nu te laat zeggen ze!
Maar ik ga er voor vechten ,heb klacht ingediend!
Apprentice

Ik heb Samsung een bericht via Messenger gestuurd en kreeg net te horen dat de betaling wéér is doorgeschoven, naar week 8. Wéér 2 weken later. Is al de 3e keer dat het is doorgeschoven! 😡

Apprentice

Net een mail dat het zelfs week 9 gaat worden!

First Poster

15 januari geregistreerd, op 25 januari de bevestiging ontvangen dat het is goedgekeurd. De bevestigingsmail was in mijn spamfolder terecht gekomen, dus let daar op. 
Daarin staat dat het geld binnen 6 weken op mijn rekening zal staan, dus dat is uiterlijk 8 maart. Ik zal het hier updaten als het ontvangen is

Apprentice

Ha ja, nu ook vandaag een mail ontvangen dat het week 9 wordt... ben benieuwd...

Top Posters