Support

Open search

Camera Samsung s9 plus flits

Highlighted
OPGELOST
Explorer

Hi

Ik hoop zo iemand kan helpen ik heb sinds kort de overstap van iPhone naar Samsung. Nu wil ik dus foto's wanneer het donkerder is met flits maken dit doet hij netjes op automatische stand alleen de foto's zijn donker die die dan maakt het zoals je geen flits zou gebruiken wel flitst de telefoon dus het is mij een raadsel

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
New Member

Als je wisselt van backcamera maar front wisselt kun je daar flits aanzetten en dan terug wisselen dan zie je het teken van de flits onderin 

Explorer

Super bedankt het werkt 

25 ANTWOORDEN 25
Nick Moderator
Moderator

Dat is inderdaad apart! De lens is speciaal gemaakt om foto's te maken in het donker, dus zonder flits zou het al goed moeten werken. Wat voor foto's probeer je te maken in het donker? Zijn dit foto's in een ruimte of ergens buiten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Heel erg bedankt voor je reactie ik heb opgemerkt het alleen in de Whatsapp app is dus het zou wel ergens in instellingen zijn maar waar dit dus mis gaat ?? Nee dit is gewoon in huis bijvoorbeeld gewoon niets bijzonders

Nick Moderator
Moderator

Je hebt het probleem dus alleen wanneer je een foto maakt direct via de Whatsapp app? 

---------
Signature-Note10
Explorer

Ja klopt hij flitst wel maar de foto's blijven donker zeg maar 

Nick Moderator
Moderator

Enige wat je kunt doen is de app resetten. Via Instellingen > Apps > Whatsapp > opslag > cache legen en gegevens wissen en dan één kopje terug en gedwongen stoppen. 

---------
Signature-Note10
Explorer

Super bedankt ik het zit direct gedaan alleen helaas werkt het nu nog niet ik zie net bij mijn kennis met dezelfde toestel dat die ook wel flitste maar geen foto oplichte heel apart

Nick Moderator
Moderator

Vreemd! Dan lijkt het toch een bug binnen Whatsapp. 

---------
Signature-Note10
Explorer

Oh is dit een fout van Whatsapp bedoel je? Want ik heb er geen verstand van baak wel want met iPhone had ik nooit problemen...ben je toevallig ook bekend met Snapchat want daar heb ik ook sinds Samsung een probleem mee 😂

Nick Moderator
Moderator

Haha, inderdaad. Als het op meerdere toestellen van ons is, in combinatie met Whatsapp, dan zit het specifiek in de app van hun. Snapchat ben ik ook bekend mee Wat is precies het issue met Snapchat?

---------
Signature-Note10
Top Posters