Support

Open search

Call Recording werkt niet op de Galaxy S9

Navigator

@Duvelding  schreef:

Yessss !!!
Boldbeast werkt op mijn S9. Inderdaad de 11.1 versie.

Je moet 't bij elk gesprek wel telkens activeren (opname knop) maar als dat alles is..... Hij werkt tenminste !!!

Thanx Eross !

Mocht je dat toch irritant vinden, dan kun je de pro verie aanschaffen voor eenmalig $ 10. Dan kun je het opnemen op automatisch instellen.

Apprentice

Good news! I had actually first checked with Boldbeast, as I am wary about downloading apps outside the Google Playstore. It seems V11.1 has been submitted to the Playstore, but it will take Google some time to verify. Boldbeast claims their download is safe. Just in case you were also wondering/worried

Hi,

Yes, Boldbeast Recorder V11.1 works great.
We have just released the new version of Boldbeast Recorder V11.1. Google Play may need some time to publish it, if at this moment the new version is not available in your area please download it from our web site: https://www.boldbeast.com/android/call_recorder.html

Android thinks all apps from websites other than Google Play are not safe. Actually our app in our website is safe.
How to install it? Please see this: http://www.blogtechtips.com/2018/04/10/how-to-install-apk-files-on-the-galaxy-s9-with-new-unknown-so...

Sincerely,

Chad Wu

Boldbeast Software Inc.

Explorer
het is opgelost
Apprentice

Nou, bij mij doet ie het nog steeds niet, ook niet met Boldbeast. Alleen mijn eigen stem wordt opgenomen. Ik heb alle Modes geprobeerd in Settings, maar geen resultaat. Ben wel benieuwd naar degenen die melden dat het opgelost is, met welke app, call mode en/of andere settings. Dank!

Highlighted
Explorer

hoi de laatste update 1.11 dan heb ik hem op tune 7 gezet knopje verschijnt ff drukken en gaan met die banaan

Apprentice
Welke modelnummer heeft je Samsung S9? De mijne is een SM-G960F (zie instellingen \ info telefoon)?
Explorer

hetzelfde toestel

Apprentice

Vreemd, bij mij vertikt ie het. Ik heb wel Boldbeast 11.2 (die download nu standaard vanuit de Playstore), maar het zou vreemd zijn als een hogere versie weer problemen geeft. Ondertussen post aangemaakt in Boldbeast forum.

Explorer

Ik ook hetzelfde toestel. SM-G960F

Navigator

@Johs  schreef:

Vreemd, bij mij vertikt ie het. Ik heb wel Boldbeast 11.2 (die download nu standaard vanuit de Playstore), maar het zou vreemd zijn als een hogere versie weer problemen geeft. Ondertussen post aangemaakt in Boldbeast forum.

Versie 11.2 heb ik ook inmiddels. Record Mode in de Call Settings staat bij mij op Mode1. Record Format in de Call Settings staat bij mij op WAV, maar MP3 heeft het bij mij ook gedaan. Ik heb Modelnummer SM-G965F. Deze instellingen werken ook voor de Memo Settings.

Top Posters