Support

Open search

Bluetooth hapert na update Pie

Explorer

Ja ik hoor het graag. Succes.

Highlighted
Apprentice

Probeer eens om geen toestemming te geven om je berichten te lezen via de bluetooth verbinding. Dat was bij mij de uiteindelijke oplossing

First Poster

Via welke instelling is dit ? Is mij niet bekend , dank alvast.

Explorer

Klinkt inderdaad aannemelijk. Zou het kunnen zijn.

Volgens mij bij je bluetooth instellingen -> bij elke koppeling staat een "wieltje" , daar kan je dat instellen. 

Ben benieuwd.

First Poster

Heb het zopas geprobeerd , idd in te stellen na het (verwijderen en opnieuw)  pairen , maar na 15 seconden alweer prijs ... .   Ik vrees dat Android/google de bug zal moeten oplossen , duurt ondertussen toch wel tergend lang, wat een gebrek aan klantenservice eigenlijk. Ook helemaal niet normaal dat de gebruikers elkaar suggesties moeten geven , van geen enkele andere dienstverlener zouden we dit pikken .  Class-action ??

First Poster

Ik ervaar ook dezelfde problemen als benoemd in deze thread.

Net nieuwste update, maar pakt nog steeds niet direct de verbinding, al staat het apparaat wil in de lijst.

Ik heb een A8.
Mijn fitbit horloge, headset en bluetooth speaker willen niet meer (goed) verbinden. Als het na 10 vruchteloze pogingen eindelijk gelukt is, is de verbinding continu verstoord.
Ik kon gisteren niet wegrijden omdat de headset niet wou verbinden, en ik middenin een gesprek zat. Toen de verbinding er eindelijjk was, was het gesprek kansloos.
Met mijn werktelefoon (Motorola) werkt de bluetooth verbinding met dezelfde headset probleemloos. 

Top Posters