Support

Open search

Bixby verwijderen

Explorer

Bixby is helaas weer terug, vermoedelijk door een update. Hoe kan ik Bixby volledig verwijderen?

Nick Moderator
Moderator

Dit is niet mogelijk. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Bixby zorgde er voor dat mijn mobiel andere dingen ging doen dan ik in mijn auto via spraskopdrachten gaf.

Ik heb package disabler pro geïnstalleerd, gezocht op Bixby en alles uitgeschakeld. Perfecte oplossing!

First Poster
Waar kan ik dat package vinden?
Ik heb het echt helemaal gehad met Bixby. Na de update in volle heftigheid terug en krijg iedere keer de melding dat ik het account moet instellen. Ik wil het niet, en klik dat gemiddeld 15x op een dag weg. Nooit meer een Samsung voor mij na deze. Voorgoed klaar mee. Helaas geen budget om nu even een andere telefoon te kopen. Dus hoe kom ik van Bixby af ?,
First Poster
Gevonden en weg is Bixby
Heel blij mee
Superuser II
Superuser II
Gelukkig heb je het gevonden maar wel jammer dat je zo overdrijft met je nooit meer een Samsung enzo... 😂 Heel makkelijk in de instellingen is die knop gewoon in te stellen dat die bij 1x drukken niks meer doet.. Op 't internet zoveel pagina's te vinden hoe je het kunt uitschakelen dus dat had je op dag 1 al kunnen doen. Maar in ieder geval hopelijk heb je voor de rest van je Samsung tijd nog veel plezier eraan!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer
@Rohit
Op internet staan inderdaad veel tips hoe je Bixby uit kan schakelen in de oude versie. Dit werkt dus bij iedereen die al 2 jaar geen updates heeft gehad.
Het tantwieltje voor de instellingen van Bixby is daarom ook al sinds een paar versies verdwenen en na elke update komt die kl#te app weer terug.
Samsung maakt hele mooie smartphones, maar door al die bloatware bij iedereen door de strot te blijven drukken zijn ze hard op weg om dezelfde fout te maken als Nokia enkele jaren terug.
Zolang een app niet voor iedereen een toegevoegde waarde heeft moet deze gewoon uit te schakelen en te verwijderen zíjn. En anders als fabrikant accepteren dat klanten naar een ander merk over stappen en mogelijk niet meer terug komen.
New Member

Hoi Allemaal.

Bixby helemaal verwijderen van je telefoon is misschien mogelijk m.b.v. andere programma's. Voor sommigen volstaat het

om via instellingen etc alles uit te schakelen.

Ik vond een andere oplossing en wel het volgende:

Druk op een lege plek van je scherm gedurende 4 seconden met je vinger. Vervolgens klapt het menu open om je startscherm/widgets/thema's en achtergronden aan te passen. Swipe naar rechts en je ziet het bixby scherm tevoorschijn

komen. Bovenin is er een schakelaar die je om kan zetten. 

Als het goed is verschijnt dat irritante scherm dan niet meer als je toevallig het scherm ergens aan de linkerkant raakt

(zoals bij het gebruik van googlemaps in je auto etc.).

Hopelijk hebben jullie ook hier wat aan.

Groet.

Top Posters