Support

Open search

Bixby verwijderen

Explorer

Het is mij inmiddels gelukt om de bixbyknop uit te schakelen. Ik moest eerst in bixby inloggen met mijn Samsung account en de voorwaarden accepteren om de optie uit te kunnen schakelen. 

Explorer

Nu krijg ik elke keer de melding "tik hier om uw Samsung account te gebruiken". Kan ik die melding uitschakelen zonder daar weer iets anders voor terug te krijgen?

Tim Moderator
Moderator

@gouwepeer Het "hoofdaccount" van je toestel is het Samsung-account. Als je dit dus niet hebt gekoppeld, zul je deze melding blijven krijgen.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer
Hoeveel meerwaarde heeft zo'n Samsung account naast het standaard Google account?
Tim Moderator
Moderator

Het Samsung-account is logischerwijs het hoofdaccount op jouw Samsung-toestel. Hiermee kun je bijvoorbeeld alle standaard dingen zoals Find My Mobile en alle standaardapps aan linken. Verder synchroniseert 't met o.a. foto's, zodat je deze altijd veilig hebt staan. Ik snap dat je er misschien geen gebruik van wilt maken, maar dat is natuurlijk je eigen keuze. 

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Explorer
Duidelijk antwoord @Tim.
Explorer

Is er een manier om het geluid van die super irritante Samsung account melding uit te schakelen?

Nick Moderator
Moderator

Wat voor melding krijg je precies, Gouwepeer?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Ik heb vorige week de voorwaarden voor het Samsung account maar geaccepteerd, ondanks dat ik het niet eens was met alle voorwaarden. Die irritante meldingen zijn nu gelukkig weg.

Inmiddels wel een update gehad (Android pie met one ui) maar dat ziet er in eerste instantie verschrikkelijk uit. Mogelijk went dit nog, maar zijn er opties om het oude uiterlijk terug te krijgen?

Superuser II
Superuser II
Instellingen > Achtergronden en Thema's. Ik heb nachtstand ook aan dan is alles mooi donker i.p.v. wit!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters