Support

Open search

Benchmark S9

Explorer

Hallo,

Zouden degene die een benchmark hebben gedaan, hier je resultaat willen posten?

Ik heb de volgende 2 apps gebruikt uit de Playstore:

- 3Dmark: kies voor de "Sling shot extreme" test en vink onderin alle 3 de deeltesten aan. Deze test neemt ongeveer 3-5min per deeltest in beslag.

- Geekbench 4: Start onder het tabblad "CPU" de test, je krijgt een single- en multicore score.

Een vergelijking van de tests op het internet: klik hier.

=============================================
Samsung S9 - Volgende keer met dubbele camera graag!
15 ANTWOORDEN 15
Explorer

Sling shot extreme: 3205

Sling shot extreme unlimited: 3354

Slinger shot extreme vulkan: 2965

Geek bench 4

Single core: 3735

Multi core: 8928

Superuser II
Superuser II
Ik weet niet of je speciale testen hebt maar misschien handig om er precies bij te zetten welke app en test mensen moeten proberen . En een screenshot is leuker toch?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als βœ“ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ja probeerde screenshots erbij te zetten maar dat lukte nietom een aof andere reden. Btw de apps staan boven de resultaten, ik zal het even verduidelijken in het hoofdbericht.

Superuser II
Superuser II
Thanks voor de verduidelijking!! Ik kan hem helaas niet maken omdat ik een Note 8 heb maar hoop dat er andere S9 gebruikers zullen reageren! Is er nog een reden waarom je dit wilt weten?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als βœ“ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser I
Superuser I

Hier mijn benchmark 

Screenshot_20180321-131009_Geekbench 4.jpg

Ik had trouwens genoeg apps open op de achtergrond dus hierdoor kan ie wat lager zijn

Superuser II
Superuser II
Dat is niet handig he Sjorsk haha! Maak hem gewoon opnieuw joh
---------
Samsung Galaxy S10+

Highlighted
Superuser I
Superuser I

Speciaal voor jou heb ik het nog een keer gedaan maar dan na een reboot en een opschoning van het geheugen.

Screenshot_20180322-183314_Geekbench 4.jpg

Ik denk dat 9000 haalbaar is als ik wat extra functies uit zet. Bijvoorbeeld de hoogste resolutie 😁

Het belangrijkste is dat de statistieken vertaald kunnen worden naar een uitzonderlijk soepel gebruik 😁

Superuser II
Superuser II
Hahaha tijd voor een nieuwe test dus
---------
Samsung Galaxy S10+

Superuser I
Superuser I

Hah! Er zijn grenzen Ik wil dat mijn benchmark voor "realistisch" gebruik is. Niet optimaal geoptimaliseerd voor de test :smileyvery-happy:

Maar zelfs zonder.... Kan ik iedereen garanderen dat ik nooit zo'n soepele telefoon in mijn handen heb gehad qua gebruiksgemak en reactietijd

Top Posters