Support

Open search

Beller/gebelde onhoorbaar

OPGELOST
First Poster

Wanneer ik iemand bel of gebeld wordt met de s9, dan hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet of nauwelijks. Ook de extra volumeknop doet niets/geen verschil. Alleen op luidspreker hoor ik degene goed. Mij horen ze trouwens wel goed. Iemand ervarin mee/oplossing voor?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Alright, dan ligt het dus niet aan de microfoon. Heb je al eens een nieuwe SIM-kaart geprobeerd? En komt het bij verschillende contacten voor?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
8 ANTWOORDEN 8
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Ferona,

Welkom op de Community! 

Als je bij Telefoon intoetst: *#0283# en kiest voor de 1e optie, kun je je telefoon tegen je oor houden en wat inspreken. 

Hoor je jezelf dan goed?

---------
Signature-Note10
First Poster

Ja dan hoor ik mezelf wel

BruceH Moderator
Moderator

Alright, dan ligt het dus niet aan de microfoon. Heb je al eens een nieuwe SIM-kaart geprobeerd? En komt het bij verschillende contacten voor?

---------
Signature-Note10
First Poster

Nee nog geen andere simkaart geprobeerd. Heb nog 1 van een andere provider. Ga ik even proberen straks. Ja bij alle contacten

BruceH Moderator
Moderator

Ik hoor het graag!

---------
Signature-Note10
First Poster

Andere simkaart geprobeerd en die doet het prima. Oude simkaart weer geprobeerd en die doet het nu ook. Dus probleem opgelost. Bedankt voor je hulp.

BruceH Moderator
Moderator

Ah, top! Fijn dat het is opgelost. Fijne avond!

---------
Signature-Note10
Observer

Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem. Net heb ik *#0283# en de 1e optie en ik hoor mezelf erg ver weg. Wat kan ik dan nu doen?

Top Posters