Support

Open search

Batterij snel leeg s9

First Poster
Als we telefoon weer opgeladen is kan ik pas verder. Ik ga nog de back Up proberen en dan herstellen en kijken wat de telefoon doet. Anders moet ik hem idd maar na laten kijken maar dat moet ik dan via Vodafone doen want dat zit in mijn abbonement alhoewel ik daar met mijn s7edge afgelopen jaar vervelende ervaring mee had. Dank je wel voor je snelle reactie Tim! Groetjes claudia
Tim Moderator
Moderator

@Clauke Helemaal goed, houd mij ook op de hoogte! Verder maakt het niet uit of je een abonnement hebt bij Vodafone. Een reparatie via ons kan altijd. Uiteraard mag dit ook gewoon via de Vodafone. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Beste Tim 

Ik heb me telefoon laten ophalen door jullie ophaalservice. Het is dezelfde als ik via Vodafone ooit heb laten doen. Echter nu is het sneller geregeld dan bij Vodafone want daar was ik me telefoon gewoon 2 weken kwijt en via jullie top service maar 4 dagen. De telefoon was binnen 2 werkdagen al gemaakt. 

Het moederbord was dus kapot en hebben ze netjes vervangen voor mij. Telefoon is halfjaar oud dus heb er nog garantie op. Ben erg tevreden met jullie service! Ook de koerier was netjes optijd en je werd goed op de hoogte gehouden. 

Nogmaals dank voor al je tips, en ik zal iedereen aanraden met een Samsung product om gebruik te maken van jullie service en hopelijk hebben we lang plezier van jullie producten! 

Groetjes claudia

Apprentice

Dit bleek bij mij ook het probleem te zijn van de batterijproblemen, ook mijn s9 is gerepareerd en de batterijproblemen zijn daarmee verholpen. Ook ik ben zeer tevreden met mijn reparatie-ervaring. Top Samsung!

Tim Moderator
Moderator

@Clauke @Bart18 Fijn dat jullie zo tevreden zijn met de reparatie En ook echt prettig om te lezen dat het nu allemaal is opgelost! Dat jullie hier nog lang van mogen genieten!

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters