Support

Open search

Batterij snel leeg s9

OPGELOST
Apprentice

Ik heb de batterij van mijn s9 heel snel leeg en moet hem elke dag 2 keer opladen om de dag door te komen (Meestal met 2 uur smiddags heb ik hem al leeg, op een normale schooldag met les). ik heb al op andere discussies gekeken en verschillende oplossingen geprobreerd maar niks blijkt te helpen. Wie weet wat ik tegen dit probleem kan doen of is dit echt een garantiegeval? ook heb ik een galaxy watch in mijn bezit, kan het hier ook iets mee te maken hebben, ik heb hem al een keer gereset.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Beste Tim 

Ik heb me telefoon laten ophalen door jullie ophaalservice. Het is dezelfde als ik via Vodafone ooit heb laten doen. Echter nu is het sneller geregeld dan bij Vodafone want daar was ik me telefoon gewoon 2 weken kwijt en via jullie top service maar 4 dagen. De telefoon was binnen 2 werkdagen al gemaakt. 

Het moederbord was dus kapot en hebben ze netjes vervangen voor mij. Telefoon is halfjaar oud dus heb er nog garantie op. Ben erg tevreden met jullie service! Ook de koerier was netjes optijd en je werd goed op de hoogte gehouden. 

Nogmaals dank voor al je tips, en ik zal iedereen aanraden met een Samsung product om gebruik te maken van jullie service en hopelijk hebben we lang plezier van jullie producten! 

Groetjes claudia

Apprentice

Dit bleek bij mij ook het probleem te zijn van de batterijproblemen, ook mijn s9 is gerepareerd en de batterijproblemen zijn daarmee verholpen. Ook ik ben zeer tevreden met mijn reparatie-ervaring. Top Samsung!

14 ANTWOORDEN 14
Apprentice

Screenshot_20190314-220023_Settings.jpg

Tim Moderator
Moderator

@Bart18 Jammer van de batterij :( Zo te zien neemt het scherm heel veel batterij in gebruik. Heb je dit op de automatische stand staan of op een standaard stand? 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

ik heb hem op de standaard stand staan, ook op full hd+ niet opWQHD

Tim Moderator
Moderator

Duidelijk. Test even of de veilige modus een verschil maakt. Daarmee kunnen we in elk geval uitsluiten of dit aan derde partij apps ligt. Laat het me weten!

---------
Signature-S10
Apprentice

Moet ik dan een dag doorbrengen in veilige modus of wat bedoeld u daarmee?

First Poster

1DDF1932-1174-4E91-B927-3B0171E0EA99.jpegCB8C2C5E-0D9F-4168-B17A-AAB223D72C79.jpegBij mij het zelde sinds vorige week. Van alles geprobeerd. Vanmorgen om 9uur aangezet en nu nog maar 25% batterij . Telefoon blijft ook warm. Laatste update heeft me telefoon helemaal van slag gemaakt. Ook vingerafdruk scanner werkt niet meer. Telefoon pas half jaar in bezit.

Tim Moderator
Moderator

@Bart18 In de veilige modus mag je inderdaad testen hoe dit gaat (kijk het een halve dag aan). Maakt dat geen verschil, dan mag je een back-up en reset doen.

@Clauke Probeer bovenstaande tips ook even!

---------
Signature-S10
First Poster

Alles wat ik op de site heb gelezen al geprobeerd. Alle achtergrond processen nu uitgezet bij apps waarbij het kon. Telefoon nu al leeg dus weer opladen. Heb hem een dag helemaal uitgezet om af te koelen. Nu al spijt van me S9+. Enige wat me nog kan helpen is idd herstellen en alles weer opnieuw erop zetten. 

Jammer dat de levensduur van de telefoons van tegenwoordig bagger zijn. 

Altijd Samsung fan geweest maar bij me volgende telefoon ga ik echt twijfelen of ik bij dit merk blijf?

Tim Moderator
Moderator

@Clauke Als je zelf alles al hebt geprobeerd, dan is het handig om 't toestel na te laten kijken door een monteur. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, is dit geheel kosteloos. Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice

---------
Signature-S10
Top Posters