Support

Open search

Batterij s9 snel leeg

First Poster

Dat de batterij snel leegloopt hele tijd. 

Die batterij drop is nu 2x gebeurd 

Superuser II
Superuser II
Kan je ook een screenshot maken van je batterijverbruik onder het grafiekje? Ik zie namelijk dat je H+ internet hebt i.p.v. 4G misschien is je netwerk signaal niet sterk genoeg en probeert hij vaak te wisselen van netwerken/antennes dit kan ook nadelig zijn voor het batterijverbruik.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Screenshot_20180920-094931_Settings.jpgDit is huidige situatie... Ik had die dag idd geen bereik ivm een festival. Maar dan mag hij toch noo8t zo snel leeglopen. Heb gewoon tmobile

Superuser II
Superuser II
Dit ziet er prima uit.. Dit haal ik nog niet eens op de Note8! Zoals ik hierboven al zei, als hij steeds netwerken gaat lopen zoeken dan kan het heel snel gaan met de accu.. Hou het even in de gaten en mocht je dit vaker hebben trek dan aan de bel
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Screenshot_20180920-102610_Settings.jpgOmdat die de hele tijd aan de oplader ligt ja.... Wat kan ik doen aan mijn bereik?

Superuser II
Superuser II
Ah zo dan snap ik het haha! Laad hem eens tot 100% en tussendoor niet bijladen. Als hij op 15-20% zit maak dan eens een screenshot, begin je screenshot onder Recent Batterijverbruik, zodat we zoveel mogelijk apps eronder zien staan. Energie besparing ook even uitzetten. Welke provider heb je? En is je bereik ergens anders beter? Op werk bijvoorbeeld? Zo ja gaat de accu daar ook langer mee voor jou gevoel?
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters