Support

Open search

Batterij s9 snel leeg naar mijn gevoel

Highlighted
Explorer

Hallo

Screenshot_20181025-012353_Settings.jpg

Screenshot_20181025-012348_Settings.jpg

Sinds een paar maanden heb ik de s9 red bull racing editie. En naar mijn gevoel gaat mijn batterij heel snel leeg is. Hoopt dat iemand me hiermee kan helpen.

Groet,

Glenn

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II
Zie hier niks verkeerds aan. Bijna 23 uur met 4.5 uur scherm aan tijd. Probeer de accu niet leeg te laten lopen, beste is tot ongeveer 20% en dan weer opladen. Hoe vaker hoe beter. Wat je wel kunt doen is bij Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij en dan onderaan Altijd Sluimerende Apps, apps toevoegen die je wilt dat ze niet in de achtergrond mogen starten. Die verbruiken dan ook geen energie meer. Volgens mij zie ik op je screenshot ook een Shazam logo heb je Auto Shazam aanstaan? Die zou ik dan wel uitzetten. Zie hier nog meer tips: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-Samsung-tablet-of-smartphone-s...
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser I
Superuser I
Ik sluit mijn in deze casus bij Rohit aan, 4 uur screen on time Is aardig veel en met een verwachte accuduur van 22 uur lijkt het mij prima in orde
Explorer

kan het geen kwaad om filter blauw licht aan te hebben qua batterijverbruik?

en om altijd spaarstand aan te hebben staan?

en hoe zit het met een slimme hoes verbruikt dit ook meer batterij?

BruceH Moderator
Moderator

Spaarstand zou juist moeten zorgen voor minder batterijverbruik, het filter blauwlicht zou niet voor meer batterijverbruik mogen zorgen.

Welke hoes heb je precies?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Explorer

Red bull racing cover (slimme hoes)

BruceH Moderator
Moderator

Die zou niet voor dusdanig verschil in de levensduur van de batterij moeten zorgen! 

Eventueel deze tips voor het verbeteren van de levensduur. 

---------
Signature-S10
Explorer

Ok bedankt

Nog een andere vraag is er meer bekent over een nederlandse versie van bixby

BruceH Moderator
Moderator

Vooralsnog is daar geen verdere informatie over, helaas!

---------
Signature-S10
Top Posters