Support

Open search

Batterij s9 plus snel leeg

Highlighted
First Poster

Hallo ik heb sinds eergister een s9 plus.

Vanochtend mijn mobiel van de lader gehaald. 

Ik heb miss een uur echt daadwerkelijk veel gespeeld maar voornamelijk  niets mee gedaan.

En hij is na 4 uur al op 50% dat lijkt mij een beetje overdreven snel. Is er een instelling die ervoor zorgt dat tie snel leeg is. Of is er iets mis?

Emma

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Hoi Emma, de 1e paar dagen is hij altijd sneller leeg omdat hij nog aan het optimaliseren is. Je kunt bij instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Batterijverbruik, controleren waar de accu allemaal voor gebruikt is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ik zelf heb dat nooit eerder meegemaakt. 

dat hij eerst moest optimaliseren. De s7 was perfect al vanaf het begin. Nu na 2 jaar even  "slecht" als deze batterij.

Ik vraag mij nu af. Of het echt slecht is de batterij. Of dat het zo hoort. 

Ik kijk naar mijn scherm.  Bv door internet of fb, of zelfs kijken naar instellingen  En binnen 5 min is hij 2% gedaald. Dat vind ik zelf echt snel. Ik heb al alles gedaan on my end. Om te besparen op de batterij. Dit zou dus betekenen dat mijn mobiel bij gewoon gebruik geen 4 uur aan kan blijven. En om die reden durf ik haast mijn mobiel niet aan te raken. Niet de bedoeling lijkt me.

Superuser II
Superuser II
Het is een algemeen bekende verschijning bij Android toestellen dat het de 1e paar dagen wat sneller gaat. Ik hoor graag volgende week van je of het verbeterd is. Probeer volgende week ergens je toestel tot 100% op te laden en tussendoor niet bij te laden en als hij rond de 15-20% zit graag een screenshot van je recent batterijverbruik en dan een screenshot onder het grafiekje vanaf de percentages.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters