Support

Open search

Batterij erg snel leeg S9+

New Member

Hoi, 

Heb sinds 2 dagen mijn S9+, ben er erg tevreden mee en gebruik hem ook vaak door de dag. Toch merk ik dat de batterij heel erg snel leeg gaat, als hij 9 uur 's morgens 100% is, is hij 6 uur later nog maar 20%. Ik stuur een screenshot mee van mijn  batterijverbruik, hier heb ik zelf ook al naar gekeken en zag dat het scherm het meeste energie verbruikt. Ik heb zelf al dingen geprobeerd door bijvoorbeeld mijn resolutie van WQHD naar FHD+ te zetten, en ook de helderheid verlagen. Maar dit baat niet veel.

Waardoor komt dit en is dit op te lossen?

Alvast bedankt!Screenshot_20180815-151403_Settings.jpgBatterijverbruik

2 ANTWOORDEN 2
New Member

Ik heb de samsung S9 (niet de plus), mooi toestel, maar batterij is mega mega slecht, het is ook in no time van 100 naar 40 % .

Ik had wel gelezen dat de batterij capaciteit slecht was, maar zoooo slecht. Het is mega frustrerend

First Poster

Ik heb ook de gewone s9 en net hetzelfde probleem. Zeker in vergelijking met de s8 van een vriendin was ik enorm geschrokken. 

Hier staan op dit forum wel een aantal tips die ik heb opgevolgd maar echt verbetering zit er niet in dus ik ben van plan om een nieuwe batterij te laten steken aangezien het toch nog binnen garantie valt (heb hem ook nog maar een week) & ik hoop dat dat het probleem verhelpt. Denk dat er of wel een softwarefout is ofwel een slechte batch toestellen die wij toevallig in onze handen hebben gekregen. 

Kan jammer genoeg wel niet antwoorden op je vraag omdat ik vrees dat er niet echt een oplossing voor bestaat. 

Top Posters