Support

Open search

Batterij S9 snel leeg

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Ik heb mijn nieuwe S9 nu vanaf afgelopen ma (14-1). Mijn vorige had ik een week maar die had een knop die het niet goed deed, dus heb ik een nieuwe S9 ontvangen.

Deze nieuwe word veel warmer en ik kan er niet zolang mee doen dan met mijn vorige.

Wat is "normaal" batterij verloop? Ik game niet.

Screenshot_20190116-180511_Settings.jpg

Ik hoop dat iemand mij uitsluitsel kan geven.

Dank vast

Groet Jose 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Jose, de 1e paar dagen kan het altijd zo zijn dat de accu wat sneller leeg gaat. Hij optimaliseert alles en kijkt een beetje hoe jij het toestel gebruikt. Je helderheid wat lager zetten zal veel helpen gezien dat het scherm 3.5 uur heeft aangestaan. Je ziet ook in het lijstje dat het scherm de grootste verbruiker is. Controleer ook even Instellingen > Display > Schermresolutie, deze heb ik zelf op FHD+ i.p.v. WQHD+. Dit scheelt ook een beetje qua verbruik en je merkt er bijna niks van.

Kijk het even aan tot ongeveer midden volgende week. Laad hem dan weer op tot 100% en tussendoor niet opladen. Post dan een screenshot als hij ongeveer op 20% zit.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi Jose, de 1e paar dagen kan het altijd zo zijn dat de accu wat sneller leeg gaat. Hij optimaliseert alles en kijkt een beetje hoe jij het toestel gebruikt. Je helderheid wat lager zetten zal veel helpen gezien dat het scherm 3.5 uur heeft aangestaan. Je ziet ook in het lijstje dat het scherm de grootste verbruiker is. Controleer ook even Instellingen > Display > Schermresolutie, deze heb ik zelf op FHD+ i.p.v. WQHD+. Dit scheelt ook een beetje qua verbruik en je merkt er bijna niks van.

Kijk het even aan tot ongeveer midden volgende week. Laad hem dan weer op tot 100% en tussendoor niet opladen. Post dan een screenshot als hij ongeveer op 20% zit.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Dank je wel, ik had de scherminstellingen al aangepast en nog wel meer kleine zaken.
Ik zal over een week nog een x een schermafbeelding maken.

Tot dan 😉
Apprentice

Rohit

Probleem heeft zich niet meer voorgedaan.

Hartelijke dank voor je reactie en vooruitziende blik

Groet Jose

Top Posters