Support

Open search

Batterij S 9 plus gaat snel leeg

First Poster

Hallo

Ik heb sinds November 2018 de Galaxy S 9 plus in mijn bezit ik vind dat de batterij extreem snel leeg gaat ik red het om er krap aan iets meer dan een halve dag mee te doen waar ik voorheen met mijn Galaxy S7 Edge makkelijk met het zelfde gebruik een hele dag volhield. Ik vind de S9 plus een super telefoon maar ik stoor mij enorm aan dit batterij verbruik ik ben nou verplicht om als ik een dagje wegga verplicht een powerbank mee te nemen omdat ik anders geen stroom meer heb. Wat is hier de oorzaak van en wat kan daar aan gedaan worden. Ik zie in allerlei revieuws en filmpjes op Youtube dat dit een algeheel probleem is van de S9 plus ook wist men in de t- mobileshop mij dit te vertellen. Ik heb altijd gezworen bij Samsung maar dit doet echt veel afbreuk aan jullie telefoon.

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Nou de S9+ van mijn zusje en broertje gaan langer als een dag mee... Dus algemeen probleem is het niet...
Lees dit even: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-Samsung-tablet-of-smartphone-s...

Kun je ook een screenshot plaatsen van je accu verbruik als hij van 100% tot ongeveer 15% is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Heb allerlei tips al ter hande genomen maar hij gaat vrij snel leeg. Heb hem al gereset contrast lager gezet enz enz. Mijn S7 Edge ging gewoon een dag langer mee. En als ik zo op you tube en internet lees ben ik niet de enige met dit probleem enige wanneer hij een dag meegaat is als ik de telefoon niet gebruik. Hij is nou net goed 2 uur van de lader en is al naar 83% gezakt en dan heb ik nog niet veel bijzonders gedaan.

Superuser II
Superuser II
Zie bovenstaande vraag even.. Graag een screenshot van je verbruik van 100% tot ongeveer 15% zonder tussendoor op te laden.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik vind het wel een algemeen probleem persoonlijk. Er zijn veel klachten over de batterij van de S9+. Ik heb mijn S9+ sinds april 2019. Een topding is het zeker, maar de batterij is gewoon rommel. Ik heb ook net als alle anderen de stappen doorlopen, ben al jaren klant bij Samsung. In mijn ogen wordt het probleem niet opgelost. Een dure aankoop is het geweest, op zich prima, maar dan mocht de batterij ook wel goed zijn. Ik ben over alles tevreden, behalve de batterij. Dit stoort mij enorm. En er staat dat het probleem is opgelost maar dat is helemaal niet opgelost. Kijk eens goed naar hoeveel klachten over de accu van de s9+? Ik zie nochthans veel dezelfde vragen terug komen. Ook op Google. Dus neen, niks is opgelost! 

Tim Moderator
Moderator

@David3631 Als jij al een reset hebt uitgevoerd, maar je nog steeds problemen met de batterij ervaart, dan raad ik je aan om je toestel aan te melden voor reparatie. Dit is kosteloos, zolang er geen sprake is van gebruikersschade en 'ie nog binnen de twee jaar fabrieksgarantie valt. Aanmelden kan via onze Ophaalservice.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters