Support

Open search

Bankapp in veilige map

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Heb op mijn s9+ de veilige map geactiveerd er daar o.a. mijn bank betaalapp's in gezet.

Als ik nu online iets koop zoals bijv bioscoopkaartjes dan kan ik die niet gelijk via ideal op mijn telefoon betalen omdat de veilige map de toegang tot de Bankapp verhinderd 

Is dit aan te passen zonder de bank app uit de veilige map te halen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hey Judith,

Een vuistregel is: wat er buiten de veilige map gebeurt, blijft buiten de veilige map; om de gegevens in de veilige map de beschermen. Je kunt daarom de aankoop in de browser van de veilige map doen, dan kun je de aankoop afmaken met je betaalapp. Je kunt het linkje kopiëren van buiten de veilige map en vervolgens plakken binnen de veilige map.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Hey Judith,

Een vuistregel is: wat er buiten de veilige map gebeurt, blijft buiten de veilige map; om de gegevens in de veilige map de beschermen. Je kunt daarom de aankoop in de browser van de veilige map doen, dan kun je de aankoop afmaken met je betaalapp. Je kunt het linkje kopiëren van buiten de veilige map en vervolgens plakken binnen de veilige map.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Oké   dank voor je hulp!

Top Posters