Support

Open search

BT probleem S9+ en Mini Cooper

Explorer

Hoi, 

Als ik S9+ via bluetooth connect met Mini Cooper Johnny Works Coupé verbindt, valt die na een aantal minuten even uit. Dan verbindt hij uit zichzelf opnieuw. Dit gebeurt een aantal keren tot de verbinding gewoon wegvalt. Telefoon is dan ook uit lijst auto verdwenen. 

Enig idee wat hier aan de hand is?

5 ANTWOORDEN 5
Nick Moderator
Moderator

Dat is inderdaad apart! Zou je het volgende kunnen proberen: verwijder de telefoon uit de historie van jouw Mini Cooper, daarna kun je ook de netwerkinstellingen resetten via Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten (op de telefoon). Kun je het na deze stappen nog een keer proberen, dan hoor ik graag of het geholpen heeft.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Ja, dit werkt, maar zodra ik een volgende keer in auto stap wordt telefoon  niet automatisch verbonden en moet het hele ritueel overnieuw. Dit is toch niet de bedoeling neem ik aan. Dus, gedeeltelijk opgelost.

Highlighted
Nick Moderator
Moderator

Ah, duidelijk. Bij sommige klanten adviseerde ik dan de app Bluetooth Auto Connect, maar zo te zien bestaat deze niet meer. Dan wordt het lastig. Werkt het met een ander toestel wel continu goed?

---------
Signature-S10
Explorer

@Nick  schreef:

Ah, duidelijk. Bij sommige klanten adviseerde ik dan de app Bluetooth Auto Connect, maar zo te zien bestaat deze niet meer. Dan wordt het lastig. Werkt het met een ander toestel wel continu goed?

Dat weet ik niet, heb maar 1 toestel. Voorheen met 7 edge geen problemen

Nick Moderator
Moderator

Het kan zijn dat de auto de nieuwe Bluetooth versie niet aankan. Je kunt altijd even contact leggen met de fabrikant, soms kunnen zij een update bieden. 

---------
Signature-S10
Top Posters