Support

Open search

Android 9.0 op s9

Highlighted
Explorer

Ik lees al heel veel mensen die de android 9.0 update hebben alleen ik zie hem niet heb hem gewoon in nederland gekocht en heb een s9 iemand enig idee?Screenshot_20181226-191759_Software update.jpg

16 ANTWOORDEN 16
Superuser II
Superuser II

Hoi @Glenn5,

De uitrol is officieel begonnen, maar afhankelijk van je provider en waar het toestel vandaan komt kan het even duren tot je de update krijgt. Hij kan weliswaar in Nederland gekocht zijn, maar als hij bedoeld was voor de buitenlandse markt (en via grijze import naar Nederland is gekomen) zit het toestel op het uitrolschema van dat land. Ik zie de exclusieve achtergrond van een Nederlandse promotie op je screenshot, dus dat laatste zal waarschijnlijk niet het geval zijn en is meer een opmerking voor andere mensen die dit topic lezen en misschien met hetzelfde zitten Het is voor jou dus waarschijnlijk alleen even wachten tot je provider de update vrijgeeft.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Explorer

Hoi kevin ik heb vodafone weet jij ongeveer hoelang dat duurt??

Nick Moderator
Moderator

Wij kunnen helaas geen datum geven voor zulke updates, aangezien dit gewoonweg niet bekend is. Hopelijk snel natuurlijk, dus houd het in de gaten! 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Superuser I
Superuser I
Wat je kan proberen is handmatig voor updates controleren, voor de S9 is de kans aardig groot dat ie getriggert wordt. (Tenzij de provider er inderdaad nog een plasje overheen wilt doen).
Explorer

Helaas zit met smart te wachten😞Screenshot_20181229-013508_Software update.jpg

Apprentice

ik en mijn vrouw hebben sinds gisteren android 9.0.

alleen always on display werkt niet. 

weten jullie hoe dat komt @samsung.

Superuser II
Superuser II

Hoi @marcelboon,

Waarschijnlijk is Always on Display door de update uit gegaan of op het nieuwe tikken om weer te geven. Veeg twee keer van boven naar beneden en zoek in het rijtje "Always on Display". Mogelijk moet je nog een keer van rechts naar links vegen. Tik op de tekst, dus niet op het icoontje, om de instellingen te openen en tik vervolgens op de gewenste instellingen. Zie ter indicatie:20181229_095747.jpg

20181229_095921.jpg

Screenshot_20181229-095625_Samsung Internet Beta.jpg

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

idd stond op tikken om weer te geven. 

heb hem op altijd weergeven gezet. 

Bedankt

Superuser II
Superuser II

Goed om je lezen dat het gelukt is! Fijn weekend nog, en als de update nog meer vragen oproept dan weet je de weg naar de community wel te vinden

Top Posters