Support

Open search

Agenda synchroniseren

First Poster

Hoi!

Is er iemand die mij kan helpen? Mijn agenda (hotmail) wordt niet weergegeven. Account toegevoegd in outlookapp, via instellingen, opnieuw opgestart... Maar no steeds geen weergave. Iemand tips?

12 ANTWOORDEN 12
Superuser II
Superuser II
Hoi Anne,

gebruik je de outlook app of de normale email app i.c.m. de standaard agenda?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Beiden

Superuser II
Superuser II
Beide? Dat is dubbel dan. Probeer Outlook eens te verwijderen, en overal het account even eruit te halen. Toestel herstarten, daarna in de normale Email app het hotmail account erin zetten. Dan naar Agenda gaan en kijken of hij synchroniseert. Ook even bij de instellingen van je agenda kijken en handmatig proberen te synchroniseren..
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dat heb ik reeds gedaan. Gekke is dat nieuwe agendapunten wel worden gesynchroniseerd, maar oude niet

Superuser II
Superuser II
Heb je wel automatische synchronisatie aangezet bij het instellen van je account?
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Jazeker. Zowel automatisch als handmatig synchroniseren levert enkel nieuwe afspraken op. De oude zijn echter niet te zien.

Nick Moderator
Moderator

Hoe staat jouw Outlook ingesteld, is dit via IMAP?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Hoi Nick,

Via exchange. Outlook denkt nu aan dat het aan de Samsung-app ligt...

First Poster

Na meekijken van Outlook geven zij aan dat het in de Samsung app zou moeten zitten.

De hulp van Samsung heeft tot op heden nog niet tot een oplossing geleid. Dus mocht iemand nog een geniaal idee hebben?😉

Top Posters