Support

Open search

Afwijzing promotie aankoop Samsung S9

First Poster
Geachte heer/mevrouw,

Zonder opgaaf van reden heeft u de promotie aankoop van de S9 afgewezen (zie bijlage).
Het gevolg hiervan is dat de EUR 100,- cashback niet wordt vergoed.

Om deze reden bericht ik u als volgt;

1. U communiceert per email :Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces. Hier klopt niets van. Ik heb echter geen email ontvangen.
2. U krijgt 5 werkdagen de tijd om dit gebrek te herstellen alvorens ik deze misstand/ misleiding zal neerleggen bij de ACM/Consuwijzer, de Ombudsman en Coolblue.
3. Alle benodigde stukken doe ik u per email toekomen.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

Bijlage: 
- Email bevestiging 15-08-2018
- Coolblue cashback
- Coolblue factuur
- Samsung aankoop
- Samsung aankoop 2
- Promotie aankoop

Kind regards/Met vriendelijke groeten,

Ricardo Mohan

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Hallo Ricardo,

Als het goed is wordt een afwijzing toegelicht per e-mail. Heb je ook je spam- en/of reclamemap gecontroleerd op e-mails?

Heb je anders en registratienummer voor me? Dan laat ik voor je uitzoeken wat er is misgegaan.

Verder is dit een openbaar forum, dus je doet er waarschijnlijk goed aan je bericht aan te passen zodat je telefoonnummer niet langer zichtbaar is.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Beste Kevin,

Dank voor het bericht.

Bijgaand de registratiecode NLD431613168678.

Ik heb geen spam ontvangen.

Wil jij mij een email sturen op ricardo.****** zodat ik de stukken naar jou kan mailen.

Grt, Ricardo Mohan

Superuser II
Superuser II

Hoi Ricardo,

Ik heb teruggekoppeld gekregen dat er al eens met het IMEI-nummer is geregistreerd. Dat betekent waarschijnlijk dat iemand de telefoon gekocht heeft, meegedaan aan een promotie en later de telefoon weer teruggestuurd naar de winkel, in dit geval dus Coolblue. Er kan in dat geval niet meer geregistreerd worden met die telefoon. Je kunt het beste contact opnemen met de verkoper, omdat zij je een teruggestuurd product hebben verkocht.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Dank je wel Kevin. 

Vervelend. Ik neem contact op met Coolblue.

Grt, Ricardo  Mohan

First Poster

Screenshot_20180818-190555_Gmail.jpg

Top Posters