Support

Open search

Accessoires Samsung S9(+)

OPGELOST
Pathfinder

Op internet zijn allerlei accessoires te koop, maar zijn die ook echt geschikt voor S9(+)?

Hoes het ik al; Clear View Standing, maar die is minder geschikt voor vakanties met nattigheid, zand etc.

Bij voorbeeld:

• Selfiestick
  • Houder op je fiets/auto
  • Hoes ter bescherming nattigheid (fiets) en omgevingsstof

Wat is jullie mening hierover?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser I
Superuser I
Er zijn ook accocaires die speciaal gemaakt worden voor de S9/S9+ en gezien Samsung een bekend merk is wordt dit er meestal ook bij vermeld, dit helpt met de zoektocht.

Als je hier een linkje naar het product wilt plakken kan ik natuurlijk ook even mee kijken met mijn technische inzicht

Vooral met precieze dingen zoals hoesjes is het belangrijk dat deze speciaal voor het toestel zijn gemaakt.
6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Beste de verkoper een berichtje sturen of het compatibel is. Alles wat je op de samsung site koopt voor de S9(+) is in ieder geval geschikt!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser I
Superuser I
Er zijn ook accocaires die speciaal gemaakt worden voor de S9/S9+ en gezien Samsung een bekend merk is wordt dit er meestal ook bij vermeld, dit helpt met de zoektocht.

Als je hier een linkje naar het product wilt plakken kan ik natuurlijk ook even mee kijken met mijn technische inzicht

Vooral met precieze dingen zoals hoesjes is het belangrijk dat deze speciaal voor het toestel zijn gemaakt.
Pathfinder
Bedankt voor het aanbod. Zal ik doen.
First Poster

Ewel hee maatje sorry hee maar want ike hiere hem dus ne Samsung s9 gewoon voort maar max 5 euro maar ik hier kan temute ni betalen wântant ik hem duS geën visa kaart of een maestro  kaart enkel en alleen maar bankcontact. Kaart

Highlighted
First Poster

@Rohit  schreef:
Beste de verkoper een berichtje sturen of het compatibel is. Alles wat je op de samsung site koopt voor de S9(+) is in

@Rohit  schreef:
Beste de verkoper een berichtje sturen of het compatibel is. Alles wat je op

@Rohit  schreef:
Beste de verkoper een berichtje sturen

@Rohit  schreef:
Beste de verkoper een berichtje sturen of het compatibel is. Alles wat je op de samsung site koopt voor de S9(+) is in ieder geval geschikt!

of het compatibel is. Alles wat je op de samsung site koopt voor de S9(+) is in ieder geval geschikt!

de samsung site koopt voor de S9(+) is in ieder geval geschikt!

ieder geval geschikt!

Ewel hee maatje sorry hee maar want ike hiere hem dus ne Samsung s9 gewoon voort maar max 5 euro maar ik hier kan temute ni betalen wântant ik hem duS geën visa kaart of een maestro  kaart enkel en alleen maar bankcontact. Kaart

Superuser II
Superuser II
Uhh Kenny, wat bedoel je precies?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters