Create content like a pro! Doe ook mee met onze #withGalaxy challenges.
Wij, en derde partijen, gebruiken cookies voor analyse- en veiligheidsdoeleinden, het goed functioneren van de website en het afstemmen van de content en advertenties op deze website op uw persoonlijke voorkeuren. Gaat u verder op onze website? Dan geeft u ons toestemming om de cookies te plaatsen.
Zie voor meer informatie onze cookieverklaring.
Close
Hallo,
Ik ben bezig met het registreren voor de wireless oortjes en nu staat er dit:
Jou product informatie:
Vul 3 tekens in om naar jou product te zoeken
Wat moet ik daar invullen? Begrijp er niks van. Van alles al geprobeerd. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! Thanks
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels is ook duidelijk dat dit inderdaad het probleem is. Hier is de officiële reactie vanuit Samsung: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...
Gewoon genieten van jullie prachtige nieuwe telefoon, en het registreren later nog eens proberen dus
Hey Lisanne,
In principe zou "S10" moeten werken. Er komt dan een lijstje met de verschillende modellen, je kunt die van jou aantikken.
Werkt dit?
ik heb hetzelfde en dit werkt niet!
ook op telefoon werkt claimen niet!
Werkt helaas niet! Ben nu in contact met de helpdesk. Die zeggen dat het via de app moet maar daar is ook een fout melding. Mogelijk overbelast.
Ik sluit niet uit dat het komt doordat te veel mensen tegelijkertijd superenthousiast proberen te registeren. Als je het later probeert, dan lukt het waarschijnlijk wel.
Ik krijg steeds wit scherm en dat is het in krijg geen formulier niks
Inmiddels is ook duidelijk dat dit inderdaad het probleem is. Hier is de officiële reactie vanuit Samsung: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...
Gewoon genieten van jullie prachtige nieuwe telefoon, en het registreren later nog eens proberen dus
Ik heb ook alles ingetyped maar daar zitten geen producten in hun database ofzo