Support

Open search

wireless Galaxy Buds s10+

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hallo,

Ik ben bezig met het registreren voor de wireless oortjes en nu staat er dit:

Jou product informatie:

Vul 3 tekens in om naar jou product te zoeken

Wat moet ik daar invullen? Begrijp er niks van. Van alles al geprobeerd. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen! Thanks

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Inmiddels is ook duidelijk dat dit inderdaad het probleem is. Hier is de officiële reactie vanuit Samsung: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

Gewoon genieten van jullie prachtige nieuwe telefoon, en het registreren later nog eens proberen dus  

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Superuser II
Superuser II

Hey Lisanne,

In principe zou "S10" moeten werken. Er komt dan een lijstje met de verschillende modellen, je kunt die van jou aantikken.

Werkt dit?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

ik heb hetzelfde en dit werkt niet!

ook op telefoon werkt claimen niet!

First Poster

Werkt helaas niet! Ben nu in contact met de helpdesk. Die zeggen dat het via de app moet maar daar is ook een fout melding. Mogelijk overbelast. 

Superuser II
Superuser II

Ik sluit niet uit dat het komt doordat te veel mensen tegelijkertijd superenthousiast proberen te registeren. Als je het later probeert, dan lukt het waarschijnlijk wel.

First Poster
Ja dat zou heel goed kunnen indeedaad.
First Poster

Ik krijg steeds wit scherm en dat is het in krijg geen formulier niks

Superuser II
Superuser II

Inmiddels is ook duidelijk dat dit inderdaad het probleem is. Hier is de officiële reactie vanuit Samsung: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

Gewoon genieten van jullie prachtige nieuwe telefoon, en het registreren later nog eens proberen dus  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

First Poster
Super thanks voor je antwoord! Ik probeer het over een paar dagen opnieuw!
Observer

Ik heb ook alles ingetyped maar daar zitten geen producten in hun database ofzo

Top Posters