Support

Open search

screenprotector laat los na 1 week

Explorer
Hoop niet dat het een dode pixel is :((
Superuser II
Superuser II

@Weroon  waar zit het puntje? Misschien even het beste langs de verkoper of servicepunt om het na te laten kijken!

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer
Het zit aan de Linkerzijde van mijn scherm. beetje tegen de edge aan. Op ongeveer 1/3 vanaf de onderkant. Hopelijk kan ik snel naar een servivepunt :(
Apprentice
"en hij zit er gelukkig nog perfect op maar ik ben dan ook wel zuinig op mijn 1000euro toestel"

Dus? wil je nu een sticker?
Superuser II
Superuser II

@stansan  schreef:
"en hij zit er gelukkig nog perfect op maar ik ben dan ook wel zuinig op mijn 1000euro toestel"

Dus? wil je nu een sticker?

Graag!! 1 van Spongebob aub. 

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik kreeg een privébericht van BruceH over de screenprotector. Ik weet niet hoe ik privé kan terugreageren. Ik zie nergens een optie hiertoe. Het betreft het doorgeven van gehevens, IMEInummer etc. 

Groet Berg

Superuser II
Superuser II
Klik hierop: https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/121469

Dan stuur je hem rechtstreeks naar Bruce
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Ik maak zelf wel uit hoe ik met mijn toestel om ga.. tis tenslotte een gebruiks voorwerp, dus moet niet na een week die troep eraf vallen... en al kost ie een tientje, dan hoort het nog deugdelijk te zijn... en hoe jij met je 1000 toestel omgaat is jouw zaak, intreseert niemand verder....

Superuser II
Superuser II
Goed van je, ik wacht nog op mijn sticker..
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

kan je lang wachten... zeker als het er 1 van SamSung is...

Top Posters