Support

Open search

screenprotector laat los na 1 week

Apprentice

Ik heb mijn S10+ nu ongeveer een week, en de af fabriek screenprotector laat langzaam los... ik zie ineens allemaal bubbeltjes eronder verschijnen..
Vraag ik aan klantenservice of ze een nieuwe kunnen opsturen, moet ik helemaal naar amsterdam komen naar een samsung service center.
Kost me pak m beet 35 euro reiskosten en een halve of hele dag .....(dus niet werken).Dat voor een 1K euro toestel...
Belachelijke service...

29 ANTWOORDEN 29
Apprentice

Doe van mij was er na dag 1 al af. Snap niet waarom ze dezr überhaupt er op geplakt hebben. Ik moeat ook na zo'n servicepunt. Ik ga hier geen 2 uur voor rijden. 

BruceH Moderator
Moderator

We kunnen hem inderdaad vervangen, maar alleen bij een servicepunt van ons. Zit er geen ander servicepunt bij jullie in de buurt?

Check het hier: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice
Beste BruceH,
Als je zelf op het linkje klikt, zie je zelf dat er geen SP in de buurt van Lelystad zit...
Het is mij geheel onduidelijk waarom je die vraag dan uberhaupt stelt.
Apprentice

Dit zijn de standaard antwoorden van Samsung stansan.

Wellicht dat in Lelystad zelf een telewoonwinkel zit die er eentje willen opplakken. Ben je goedkoper uit dat een reis naar een Samsung Servicepunt. Ik heb een goedsluitend hoesje inmiddels dus ik laat het erbij. 

BruceH Moderator
Moderator

@stansan, Ik kon natuurlijk niet weten waar je woont. In ieder geval is de enige mogelijkheid om langs een servicepunt te gaan om de screenprotector opnieuw te laten plakken. Of je kunt voor een cover kijken.

---------
Signature-S10
First Poster

@BruceH  schreef:

@stansan, Ik kon natuurlijk niet weten waar je woont. In ieder geval is de enige mogelijkheid om langs een servicepunt te gaan om de screenprotector opnieuw te laten plakken. Of je kunt voor een cover kijken.

Je kon inderdaad niet weten waar hij woont, maar je had wel uit zijn bericht kunnen opmaken dat het hem niet gaat om het laten opplakken van een nieuwe screenprotector. Hij vraagt zich af waarom een nieuwe screenprotector niet opgestuurd kan worden, zodat hij hem zelf of door een andere partij kan laten opplakken.

BruceH Moderator
Moderator

@gm1985, laat jouw screenprotector ook los? Ik heb wat kunnen regelen. ;-)

---------
Signature-S10
Superuser II
Superuser II
Hier al bijna een maand in gebruik maar laat absoluut niet los! Vraag me toch echt af hoe jullie met de toestellen omgaan.. En volgens mij mogen jullie best wat aardiger tegen Bruce zijn.. Hij regelt tenminste nog wat voor jullie.. Ik ben heel blij dat er een screenprotector op zat vanuit de fabriek en hij zit er gelukkig nog perfect op maar ik ben dan ook wel zuinig op mijn 1000euro toestel.

*Oh op de iPhone XS Max van mijn vrouw zat er niet eens 1 op, toestel van 1500 euro.....!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer
Ik zie ineens een puntje op mijn screen. Wordt er beetje gek van want je wil niet weten hoe zuinig en voorzichtig ik om ga met mijn telefoon en krasjes haat!
Gelukkig ziet er dan de screen folie op maar ik maak me zorgen! Het is geen krasje op de folie wan ik voel niks als ik met mn nagel over heen ga! Is het een krasje op mn scherm? Dit kan toch niet want dr zit een folie op? Het lijkt iets onder de folie te zijn? Toch zo een bubbeltje? Ik haaat dit!
Top Posters