Support

Open search

melding dat het land van aankoop niet zichtbaar was bij bol.com

OPGELOST
Apprentice

Ik kreeg vandaag een mailtje met een melding dat het land van aankoop niet zichtbaar was bij de gegevens die ik had ingevuld bij het pre order bewijs. Ik heb gewoon de factuur die ik van bol.com gekregen heb ingeleverd (zie afbeelding, sorry, 2 keer dezelfde afbeelding maar ik krijg hem niet verwijderd ). Ik heb bij bol.com gevraagd waar ik een geldig pre order bewijs kan krijgen waar het land van aankoop wel op te zien is. Alleen kreeg ik te horen dat volgens hun het Bol.com al genoeg is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

20190318_205054.jpg

20190318_205054.jpgScreenshot_20190318-204902_Samsung Internet.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Casper,

Waarschijnlijk staan bij Bol.com niet de juiste gegevens op de factuur. Er wordt niet zo zeer een factuur gevraagd, maar een pre-orderbewijs. Vaak is het enige bewijs met alle juiste gegevens erop het mailtje dat je krijgt na het plaatsen van de pre-order.

Je kunt dit mailtje gebruiken. Open hiervoor het mailtje op je gloednieuwe S10 en kies voor afdrukken. Bij het selecteren van een printer, kies je voor 'Opslaan als PDF'. Je kunt vervolgens dit PDF bestand doorsturen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Hoi Casper,

Waarschijnlijk staan bij Bol.com niet de juiste gegevens op de factuur. Er wordt niet zo zeer een factuur gevraagd, maar een pre-orderbewijs. Vaak is het enige bewijs met alle juiste gegevens erop het mailtje dat je krijgt na het plaatsen van de pre-order.

Je kunt dit mailtje gebruiken. Open hiervoor het mailtje op je gloednieuwe S10 en kies voor afdrukken. Bij het selecteren van een printer, kies je voor 'Opslaan als PDF'. Je kunt vervolgens dit PDF bestand doorsturen.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
Dankjewel, ga ik proberen, gewoon het bevestigingsmailtje van bol.com? Want naar mijn idee staat daar eigenlijk vrij weinig nuttige informatie op.
Superuser II
Superuser II

Het bevestigingsmailtje van Bol moet inderdaad voldoende zijn. Ik heb het voor de zekerheid nagevraagd, en dat is wat ik heb teruggekregen. Mocht hij onverhoopt met de bevestigingsmail toch nog worden afgekeurd, laat dan je registratienummer even achter in een reactie. Dan laat ik even iemand meekijken met je registratie.

Apprentice

Ik heb vorige week maandag een opnieuw het verstuurd mét een screenshot van het bol.com mailtje, alleen heb nogsteeds geen bevestigings mail gekregen. Ik las op internet al van mensen die ze al binnen hebben gekregen en aangezien ik nog 2 weken heb om ze te claimen (als mijn pre-order bewijs weer niet klopt) vroeg ik me af of je kan zien of het nu wél gelukt is, en misschien een schatting hebt wanneer ze aan zouden komen?

BruceH Moderator
Moderator

Hi @CasperK01

Kun je via een privébericht jouw mailadres doorgeven en het IMEI-nummer? Dan kijk ik even wat ik kan vinden.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters