Support

Open search

ik krijg van mijn winkel mijn pre-order formulier niet terug mee?

Superuser II
Superuser II

Helaas is dat vanuit Samsung dus niet te controleren. Het zal daarom toch echt via de winkel opgelost moeten worden. Desnoods door een klacht in te dienen via het hoofdkantoor, zoals @SjorsK al aangeraden heeft.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer
dus even wat beter uitgelegd, op 28/2/2019 pre-order gedaan. en pre-order bewijsfactuur van 200 euro aanbetaling meegekregen . vandaag telefoon gaan afhalen met pre order bewijs maar winkel geeft mijn pre-order bewijs niet meer mee. ik heb wel op mijn bank een afschrift dat ik op 28/2/2019 aan base 200 euro heb betaald maar dat is het dan ook.
Superuser II
Superuser II

Ik heb nog eens overlegd, en zal dit topic opnieuw doorzetten. Na het weekend zal er verder naar gekeken worden vanuit Samsung. Ik raad je toch aan die klacht ook bij de winkelketen neer te leggen, want je zou gewoon een pre-orderbewijs moeten meekrijgen. Je kunt naar mijn mening niet een klant een aanbetaling laten doen en het enige bewijs dat er betaald is voor die specifieke telefoon in de winkel houden, zonder jou iets mee te geven. Nu heb je gedoe met de promotie, maar even hypothetisch: als er brand in die winkel was uitgebroken en je formulier was daarbij vernietigd geweest, dan had er geen enkel bewijs meer bestaan waar je voor betaald hebt. Dat kan natuurlijk echt niet.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @jotyar! Ik heb inmiddels een reactie ontvangen. Heb je toegang tot Messenger? Dan kun je via deze link contact opnemen en zo een foto van de factuur die je wel hebt sturen. Vanwege de drukte kan het wel even duren tot je een reactie krijgt. http://m.me/SamsungBelgium

Top Posters