Support

Open search

ik krijg van mijn winkel mijn pre-order formulier niet terug mee?

Observer

beste, op 28/02/2019 heb ik mijn samsung s10 gekocht. met uitdrukking dat ik de earbuds gratis kon bestellen ivm de promotie. Vandaag ben ik de telefoon mogen ophalen. thuis aangekomen zij de website dat ik voor mijn earbuds te cleamen mijn pre-order formulier moet hebben. Dus ik terug naar de winkel en zij zeggen dat ze deze niet mogen meegeven met mij dat dit in hun winkel moet blijven( base shop antwerpen centraal station) dus enkel mijn factuur waar dat datum van vandaag opstaat heb ik gekregen en dus niet mijn preorder factuur?
aangezien ik wel heb gepreorderd heb ik dus recht op deze earbuds zoals de rest! kunt u mij verder helpen ? kan ik de earbuds cleamen met mijn factuur van vandaag waar dus 8/03/2019 op staat aangezien de winkel mij mijn preorder factuur niet mag terug geven?

13 ANTWOORDEN 13
Superuser II
Superuser II

Hoi @jotyar,

Als er een datum na 7 maart op staat, dan wordt de aanvraag automatisch afgewezen. Heb je geen bestelbevestiging in je e-mail waar de besteldatum op staat? Dan kun je die gebruiken. Kunnen de anders in de winkel geen kopie voor je maken, zodat ze wel het origineel houden, maar jij wel je bewijs hebt?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer
neen, ze hebben me geen mail gestuurd, ook krijg ik geen kopie mee met het antwoord dat ik anders een andere gsm met 200 euro (omdat deze bij pre-order betaald moest worden ) kan gaan afhalen .
Superuser II
Superuser II

Rare handelswijze van de winkel... Ik ga dit topic voor je doorzetten om te vragen of er iets voor je gedaan kan worden vanuit Samsung.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser I
Superuser I
Wat een waardeloze winkel zeg, ik zou daar in het vervolg geen zaken mee doen. Ze moeten gewoon je van een aankoopbewijs voorzien. Wat ze eventueel nog voor je kunnen doen is zelf de Galaxy Buds verkopen (Hun hebben het immers verkocht met deze belofte). Maar dat zal voor hun een duur grapje worden.
Observer
dankjewel, heb ook naar samsung gebeld en daar zeggen ze je moet blijven aandringen bij de winkel. maar daar hebben al de 4 medewerkers me meermaals zonder pre-order bewijs weggestuurd.
Observer
aangezien volgens mij geen enkele koper daar zijn pre-orderfactuur gaat meekrijgen gaat dit nog een serieus probleem worden denk ik.
Superuser I
Superuser I
Yep... Je kan het product ook retourneren maarja, dat is dan ook weer zonde… Het enige wat ik kan is blijven aanraden om aan te dingen, verwijs ze desnoods naar dit topic.

Soms kan het ook helpen om het hoofdkantoor te bellen van de desbetreffende firma.
Superuser II
Superuser II

Hi @jotyar,

Ik heb inmiddels overlegd, maar helaas gaat de promotie echt niet goedgekeurd worden met een factuur met de datum van vandaag erop. De winkel geeft het pre-orderbewijs alleen mee als er in de pre-orderperiode een aanbetaling is gedaan. Als dat niet is gebeurd, zien ze het als een order op de dag van betaling en dan valt hij helaas buiten de actieperiode.

Observer
maar dat is het juist toen ik de pre-order heb gedaan heb ik ook 200 euro moeten aanbetalen, op het factuur van vandaag staat beneden ook dat er al 200 euro betaald was maar natuurlijk staat er geen datum bij . dat is juist het probleem
Top Posters