Support

Open search

galaxy s10+ ceramisch niet kopen

OPGELOST
First Poster

mensen dit tst niet kopen na 1 keel vallen kun je niet meer bellen en is heel het scherm kapot ik had hem een paar uur 

klantenservice samsung gaat jou ook niet helpen die zeggen alleen aah wat een pech valt niet onder de garantie .

denk goed na ik had zelfs bescherm hoes erom heen .

mvg Erwin

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster
  • jij was er niet bij dus jammer dat je dan al meteen je woordje klaar heb .maar ik was er juist heel zuinig mee echt waar anders had ik niet zo gereageerd maar jij zou er wel belang bij hebben omzo te reageren .en natuurlijk iemand koopt voor 900 euro tweede hands auto en ik denk ik laat mijn telefoon extra vallen en ook meteen zelfde dag misschien.moet jij eens na denken voordat je wat zegt
4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt, Erwin. In het vervolg raad ik je aan toch iets voorzichtiger met je spullen om te gaan. Het toestel zelf is best stevig, dus als je het voor elkaar krijgt om hem binnen een paar uur al total loss te krijgen, dan moet je misschien eens bij jezelf te raden gaan.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster
  • jij was er niet bij dus jammer dat je dan al meteen je woordje klaar heb .maar ik was er juist heel zuinig mee echt waar anders had ik niet zo gereageerd maar jij zou er wel belang bij hebben omzo te reageren .en natuurlijk iemand koopt voor 900 euro tweede hands auto en ik denk ik laat mijn telefoon extra vallen en ook meteen zelfde dag misschien.moet jij eens na denken voordat je wat zegt
Superuser II
Superuser II

Ik zeg absoluut niet dat je je telefoon bewust heb laten vallen. Kan me niet voorstellen dat iemand dat zou doen met zo'n duur toestel. Maar ik zeg en vind wel dat je zelf de verantwoordelijkheid draagt voor hoe je met je toestel omgaat. Als je toestel zodanig kapot is dat je er niet eens mee kan bellen, dan is het toch een flinke val geweest.

Ik heb geen belang bij wat ik hier op de community zeg. Ik benadruk dat ik niet in dienst van Samsung ben en mag zeggen wat ik vind. Het gebeurt ook wel eens dat een klant zich met een klacht op de community meldt en dat ik aangeef dat ik vind dat hij of zij gelijk heeft. Dat vind ik in dit geval gewoon niet. Maar het is natuurlijk veel makkelijker om de schuld bij de klantenservice neer te leggen en iedereen die het niet met je eens is te beschuldigen van allerlei belangen en ondoordachte reacties dan om enige vorm van zelfreflectie toe te passen, dus ik snap dat je zo reageert. Fijne avond.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Highlighted
Explorer

Ben je ook al ten rade gegaan bij wat je inboedelverzekering voor je kan betekenen? Mogelijk is voor je telefoon hierin een onderdeel opgenomen.

Top Posters