Support

Open search

eaurbuds aanvragen

Apprentice

Hallo,

nu wil ik de earbuds aanvragen via de members app

Als ik in de app "claim jouw wireless galaxy buds" in druk dan gaat er een rondje draaien, deze stopt na een paar minuten of als je op het scherm drukt en dan heb ik een leeg wit beeld. Ik kan dus niet verder dan. Wat moet ik doen?

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Hoi @Sergio-3056,

Je kunt voor nu gewoon van je telefoon genieten, en de Galaxy Buds later aanvragen. Zie ook dit topic: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

Er zijn op dit moment technische problemen met het registreren, maar je hebt er nog tot begin april de tijd voor

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer

Ik herken je probleem. Lukt mij ook niet om aan te melden voor de earbuds. Samsung wat te doen?

Superuser II
Superuser II

@Ikk3, waarschijnlijk heb je je reactie bijna tegelijk met die van mij gepost waardoor je hem niet gezien hebt In het kort: nog even geduld hebben dus. Geniet van je gloednieuwe S10!

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
maar waar kan ik terug vinden (officieel) dat we tot begin april de kans krijgen?
Superuser II
Superuser II
In de voorwaarden van de promotie.
Top Posters