Support

Open search

Whatsapp meldingen op Galaxy S10

Highlighted
Apprentice

Ik krijg het niet voor elkaar om bij het ontvangen van een Whatsapp bericht een melding op mijn lockscreen te krijgen, zonder dat je de inhoud van het bericht kunt lezen. Wanneer je de optie 'inhoud verbergen' inschakelt dan wordt het bericht niet getoond, maar zodra je 2x op het scherm tikt dan krijg je alsnog het bericht te zien en kun je daar zelfs op reageren zonder een wachtwoord in te voeren.

7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II

Hi Dennis,

Heb je dit onder Instellingen >> Apps >> WhatsApp >> Meldingen >> Berichten >> Vergrendelscherm aangepast? En heb je dit vervolgens ook voor iedere andere categorie die WhatsApp heeft aangemaakt gedaan?20190317_000035.jpg

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Hoi Kevin, dat heb ik op die manier gedaan. Er verschijnt een melding op mijn lock-screen, maar het scherm licht niet op zodra het bericht binnen komt. Je ziet dit pas als je tweemaal op het scherm tikt.

Wanneer ik bij Whatsapp pop-up meldingen aan zet, dan licht het scherm wel op. Dit is voor mij alleen geen oplossing aangezien het bericht dan is te lezen én te beantwoorden zonder dat je een wachtwoord hoeft in te vullen.

Hier ben ik naar op zoek:

- Melding van Whatsapp waarbij het scherm oplicht en je enkel de naam van de afzender ziet verschijnen en je geen mogelijkheid hebt om het bericht direct te lezen/beantwoorden.

Apprentice
Waarschijnlijk heb je gezichtsherkenning aan? Want als je zelf naar het scherm kijkt op het moment dat je een bericht krijgt zie je de inhoud. Als je niet in de hoek van de gezichtsherkenning zit dan krijg je wel een melding maar staat er alleen de tekst melding ontvangen of zo iets.
Apprentice

Ik heb gezichtsherkenning niet aan staan, dus dat is het niet. Heb jij dit probleem niet dan?

Apprentice

Dag, edge lichting werkt bij mij alleen als ik het scherm heb ontgrendeld en niet wanneer deze gelockt is. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Alles geprobeerd 

BruceH Moderator
Moderator

Hi @KE82,

Ik kan eventueel nog een meekijkafspraak inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee om de instellingen na te lopen. 

Als dit je wat lijkt, ontvang ik graag jouw telefoonnummer via een privebericht en daarbij een tijdvak en datum waarop je beschikbaar bent.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice
Hi Bruce, bedankt voor je antwoord en voorstel. Ik heb begrepen dat t op veel app (nog) niet werkt zoals WhatsApp en gmail En alleen nog maar op de standaard samsung apps. Hopelijk komt samsung snel met een update hiervoor.
Voor nu bedankt!
Top Posters